• جمعه / ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-40645
  • خبرنگار : 50223

امام جمعه موقت یاسوج:

پس از بد عهدی آمریکا فعالیت مراکز هسته ای کشور آغاز شود

پس از بد عهدی آمریکا فعالیت مراکز هسته ای کشور آغاز شود
امام جمعه موقت یاسوج گفت: مسئولان پس از خروج آمریکا از برجام، فعالیتهای مراکز هسته ای کشور را آعاز کنند.
به گزارش خبرگزاری ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی اعظم در خطبه‌های جمعه ۲۸اردیبهشت ماه شهر یاسوج ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان افزود: باید قدر این ماه مبارک را بدانیم و برای خودسازی گام برداریم.

وی عظمت ماه مبارک رمضان را به واقع شدن شب‌های قدر در این ماه دانست و اظهارکرد: مقدرات ما در این ماه و در شب‌های قدر رقم می‌خورد.

امام جمعه موقت شهر یاسوج با بیان اینکه عبادات ما نباید منحصر به ماه مبارک رمضان باشد، خاطرنشان کرد: نباید تلاوت قرآن، مسجد رفتن و نماز جماعت را تنها منحصر به ماه مبارک رمضان بدانیم.

حجت الاسلام موسوی‌اعظم با اشاره به فیوضات سحر  تصریح کرد: سحرگاه و سحر در همه ماه‌های سال با ارزش است و این ارزش و در ماه مبارک رمضان بیشتر است.

وی ادامه داد: در حدیثی آمده که هر کس معصیت کار و گناهکار را دوست بدارد خودش هم معصیت کار است و کسی که انسان‌های مومن را دوست داشته باشد خودش هم مومن است و در زمره مومنان قرار دارد.

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به تهمت زدن، شایعات و دروغ پردازی‌ها در جامعه عنوان کرد: کسانی که آبروی افراد مومن را بر باد می دهند، ظالم هستند.

حجت الاسلام موسوی اعظم با اشاره به گروه منحرف و حلقه به گوش آل سعودی تاکید کرد: این‌ها به دنبال ایجاد اختلاف در میان مسلمانان هستند و اعمال شنیع و کریه آن‌ها در تاریخ همیشه وجود داشته است.

وی با اشاره جنایات رژیم صهیونیستی در تظاهرات بازگشت فلسطینیان و روز نکبت بیان کرد: آن‌ها هم به یهودیت و پیامبر خدا اعتقادی ندارند و با همکاری برخی اعراب بی‌غیرت، بدون شجاعت و شهامت منطقه را به آشوب کشیده‌اند.

امام جمعه موقت یاسوج گفت: آن‌ها به هیچ مسلمانی رحم نخواهند کرد و در سوریه و یمن و عراق و سایر کشورهای اسلامی شاهد توطئه‌های این دشمنان هستیم.

حجت الاسلام موسوی اعظم با اشاره به بدعهدی آمریکا و خروج از برجام افزود: مسئولان نباید انتظار از آمریکا داشته باشند و دنبال ناز و کرشمه آمریکا  نباشند چراکه آمریکا دشمنی را با ایران اسلامی کنار نمی گذارد. 
وی اضافه کرد: مسئولان کشور پس از خروج آمریکا از برجام فعالیت مراکز هسته ای کشور را شروع کنند تا بیشتر از این هزینه نکنیم.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha