• یکشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۵:۲۷
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-40662
  • خبرنگار : 50223

واگذاری بیش از 100کلاس دوره انتقال سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد

واگذاری بیش از 100کلاس دوره انتقال سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 100کلاس دوره انتقال سوادآموزی در این استان با برگزاری آزمون واگذار می شوند.

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد هادی زارع پور در نشست گروه بهبود کیفیت سوادآموزی استان افزود: واگذاری این دوره های انتقال سوادآموزی با برگزاری آزمون بین متقاضیان در 13شهرستان و منطقه استان کهگیلویه وبویراحمد واگذار می شوند .

وی اظهارکرد: این آزمون با هدف تعیین سطح آموزش دهندگان سوادآموزی و ایجاد روش عادلانه در توزیع کلاسها از سوی اداره کل آموزش وپرورش استان و به صورت همزمان تا نیمه اول مردادماه برگزار می شود .

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: ارزیابی از مسئولان سوادآموزی که بعنوان معلم راهنما وناظر فعالیت کردند انجام می شود .

زارع پور تصریح کرد: بازدید ونظارت در امر امتحانات یک ضرورت وبهترین بستر در بهبود کیفیت نتایج آموزشی است .

همچنین سیدحمدالله خواهش نیک، معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: نام نویسی از سوادآموزان از تیرماه و دوره انتقال و تحکیم از شهریورماه آغاز می شود .

وی افزود: امسال آموزش دهندگانی می توانند در فعالیتهای سوادآموزی مشارکت کنند که در آزمون توانمند سازی جهاد دانشگاهی نمره قبولی کسب کرده باشند .

خواهش نیک بیان کرد: براساس ارزیابی از فعالیت مسئولان سوادآموزی برترینها تعیین ودر ادامه فعالیت سوادآموزی مشارکت خواهند کرد .

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: جهت کیفی سازی فعالیتها در امر سوادآموزی تعدادی از معلمان جدید از امسال در عرصه سوادآموزی بعنوان معلمان ناظر ومسئول سوادآموزی همکاری خواهند کرد .

محمد جلیل فر، رئیس اداره سنجش و نظارت معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: براساس ارزیابی انجام شده در سال گذشته فعالیت کلاسهای درس در سه دوره سوادآموزی، انتقال و تحکیم کیفی سازی شد .

وی افزود: آزمون دوره انتقال شهرستانها و مناطق بویراحمد، دنا، مارگون، لوداب و باشت از سوی اداره کل آموزش وپرورش استان برگزار می شود .

جلیل فر اضافه کرد: ساماندهی کلاسهای سوادآموزی عشایری در اولویت کاری ثبت نام جدید قرار دارد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha