• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۸:۱۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-40750
  • خبرنگار : 50223

روز قدس یکی از یادگارهای ارزشمند امام راحل است

روز قدس یکی از یادگارهای ارزشمند امام راحل است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: محتوا سازی، تبیین اهمیت روز قدس و مبارزه با استکبار جهانی با تکیه بر بیانات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب ضروری است .

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس در استان، افزود: روز قدس یکی از یادگارهای ارزشمند امام راحل است و با توجه به این مهم، توطئه دشمنان برای فراموشی قدس شکست خورده است .

وی با بیان اینکه ظلم ستیزی و مقابله با استکبار جهانی وظیفه تمام ملت های آزاده است، اظهار کرد: روز قدس، روز اعلام خشم و انزجار از استکبار جهانی است .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت روز جهانی قدس، خاطرنشان کرد: روز قدس پشتوانه امنیت کشور است و حضور مردم در این راهپیمایی، به حفظ امنیت کشور و دستاوردهای انقلاب کمک می کند .

خاضع تصریح کرد: با توجه به تحولات منطقه و استقرار سفارت آمریکا در بیت المقدس، حضور هرچه پرشورتر در این راهپیمایی بزرگ و مقابله با ظلم، تروریسم و استکبار جهانی ضروری است

وی بر تبیین اهمیت روز جهانی قدس و جنایت های رژیم صهیونیستی در سطح جامعه تاکید کرد .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از فعالیت پنج کمیته پیرامون برگزاری برنامه های روز قدس خبر داد و بیان کرد: کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات، کمیته فضا سازی، کمیته فضای مجازی، کمیته امنیتی انتظامی و کمیته برگزاری مراسم در این راستا فعالیت خواهند داشت .

خاضع ادامه داد: با توجه به ماه مبارک رمضان، حضور مبلغین در استان می تواند ظرفیتی برای پاسخگویی به مواردی پیرامون روز قدس باشد .

وی اضافه کرد: تولید محتوا، برگزاری میز گردها، برپایی نمایشگاه و فضا سازی شهری برای برگزاری هرچه بهتر این راهپیمایی ضروری است.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha