• پنجشنبه / ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-40772
  • خبرنگار : 50223

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

پاسخگویی به مطالبات مردم در صدر برنامه های مسئولان استان باشد/ برخورد با مدیران کم کار استان

پاسخگویی به مطالبات مردم در صدر برنامه های مسئولان استان باشد/ برخورد با مدیران کم کار استان
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت توجه به مطالبات صنفی مردم تاکید کرد و گفت: بدون شک با مدیران کم کار و ضعیف برخورد می شود و در این زمینه با هیچکسی تعارفی نداریم .

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد علی محمد احمدی در نشست شورای اداری و راهبردی توسعه مدیریت استان با بیان اینکه در طول چهار دهه گذشته فراز و فرودهای بسیاری را تجربه کردیم، افزود: ملت ایران با صبر و حفظ وحدت نشان دادند که مردمی بزرگ هستند .

وی با اشاره به وجود مشکلاتی در سطح کشور، اظهارکرد: شرایط بحرانی نیست اما انباشت مطالبات مردمی در دهه های گذشته و در دولت های مختلف، امروزه خروجی خود را نشان می دهد که می طلبد با پیاده سازی راهکارهای مدیریتی نوین در راستای پاسخ دهی اصولی به مطالبات مردم گام برداریم .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعتراضات صنفی در تمام دنیا یک امر طبیعی است اما نباید اجازه داد این مسائل دستاوردی برای سوء استفاده ضد انقلاب و دشمنان ما باشد و باید از تمامی ظرفیت خود برای پاسخگویی به مطالبات مردم استفاده کرد .

احمدی با بیان اینکه همه این مردم معترض ضد انقلاب و دولت نیستند بلکه برخی از آنها زیربار فشار مشکلات له شده اند، تصریح کرد: در این شرایط دشمن از بیرون با یک برنامه ریزی هدفمند تلاش می کند یک مطالبه سیاسی را به یک اعتراض سیاسی تبدیل کند .

وی با بیان اینکه بدترین نوع رو به رویی نظام ها در حوزه مطالبات متعلق به کف خیابان است، ادامه داد: حل این مشکلات نیازمند مدیریت نوین از نوع مدیریت مشارکتی و استفاده از ظرفیت سمن ها است .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مطالبه کار و تلاش از مدیران نباید به معنای مچ گیری برداشت شود، عنوان کرد: قصد تسویه حساب با کسی را ندارم و همگان بدانند که مردم به ما و این دولت اعتماد کردند و باید به صورت سیستمی به خدمات دهی به آنها بپردازیم .

احمدی با بیان اینکه قانون گریزی در مناسبات اداری یکی از آسیب های موجود در استان است، تاکید کرد: راه اندازی میز خدمت در دستگاه های اجرایی یکی از اسباب ضروری مدیریت صحیح و هدفمند است .

وی خواستار در اولویت قراردادن فقرا و محرومین از سوی مسئولان استان شد و بیان کرد: اشتغال، مسکن، ازدواج و....از مطالبات اساسی مردم استان است .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار توجه بیشتر مسئولان به مطالبات صنفی شد و گفت: هر دستگاه تخصصی مسئول مطالبات صنفی خود است و شخصا عملکرد مدیران متولی را به وزیران مربوطه ارائه می دهم .

احمدی اظهار کرد: در کاستی ها با هیچ کسی تعارفی نداریم و هر مدیری که کارش را به نحو مطلوبی انجام دهد، تکریم شده و با مدیران که پای کار نیستند، برخورد می شود .

وی ضمن انتقاد از مدیران مجموعه آب استان افزود: مدیران آب استان پای کار نیستند و نگاه بی تفاوتی و راحت طلبی برای یک مجموعه یک آسیب بزرگ است و این دیدگاه از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تامین آب شرب یکی از اولویت های اصلی مدیریت ارشد استان است، خاطرنشان کرد: باید در فصل تابستان متولیان آب با حساسیت بیشتر و برنامه ریزی اصولی تر جهت تامین آب موردنیاز مردم اقدام کنند .

احمدی تصریح کرد: باوجود اینکه بخش صنعت استان از خیلی از استان ها کوچک تر است اما مطالبات چهار برابری حوزه انرژی نشان از ضعف مدیریتی برخی از دستگاه ها و قانون گریزی در این خصوص است .

وی خواستار تحقق عملی اقتصاد مقاومتی از سوی مدیران دستگاه های اجرایی در استان شد .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شرایط جدید کشور، برجام و خروجی آن، عنوان کرد: در این برهه کشور شرایط جدیدی را تجربه می کند که پیجیده تر از گذشته نبوده و باید با عقلانیت، بردباری و مدیریت نوین مشکلات را برطرف نمود .

احمدی بیان کرد: انتظار می رود مرجعیت رسانه ای و دانشگاه ها برای حضور و مواجهه اصولی با فضای مجازی که در داخل و خارج از کشور محتوا تولید می کنند، تلاش کنند .

وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام و در دست گرفتن قدرت در آمریکا از سوی تندروها، عنوان کرد: ترامپ شخصیت مبهمی دارد اما چینش و بکارگیری نیروهای دولتی حاکی از عناد و دشمنی با ایران است .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ائتلاف صهیونیستی سعودی به دنبال تحمیل شرایط جدیدی بر کشور است، تاکید کرد: بهترین راهکار مقابله با این ضدیت پیروی از منویات مقام معظم رهبری است .

احمدی با تاکید بر اینکه اقتصاد ایران اقتصاد ضعیفی نیست و در ردیف ۲۰ اقتصاد برتر دنیا قرار دارد، گفت: باید با تکیه بر توان داخلی به اقتصاد مقاومتی جامعه عمل بپوشانیم .

وی بیان کرد: خارج شدن ایران از ذیل بند ۷ منشور ملل متحد یکی از مهم ترین دستاوردهای برجام است و کشورهایی که ذیل بند ۷ قرار گرفته اند یا با ذلت کنار آمده و یا یک جنگ خونین را از سر گذرانده اند که ایران با دیپلماسب و منطق انقلابی امریکا را پای میز مذاکره آورد و از ذیل این بند خارج شد .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حق ایران برای غنی سازی به رسمیت شناخته شده و این در حالی است که هیچ کشوریاز این مزیت بهره مند نشده است .

احمدی با اشاره به تلاش دشمن برای ترویج ایران هراسی در دنیا، ادامه داد: تا زمانب که پای میز مذاکره نرفته بودیم دنیا این طرح ایران هراسی را پذیرفته بود که پایبندی ما به برجام نشان داد که ملت ایران مردمی متعد و صلح طلب هستند .

وی با بیان اینکه صادرات نفت کشور از ۶۰۰ هزار بشکه پیش از برجام به دو میلیون و ۶۰۰ هزار بشکه رسیده است، اضافه کرد: اروپایی ها به بخش هایی از تعهدات خود عمل نکردند و روح و جسم برجام مورد تعرض قرار گرفت.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha