• پنجشنبه / ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۵:۳۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-40780
  • خبرنگار : 50223

استاندار:

عمق محرومیت در کهگیلویه و بویراحمد بالاست

عمق محرومیت در کهگیلویه و بویراحمد بالاست
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عمق محرومیت این استان بالاست و وضعیت بهتری نسبت به استان های مشابه خود نداریم.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد علی محمد احمدی ظهر پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان با بیان اینکه با توزیع ناموزون اعتبارات و خدمات، پایداری توسعه رقم نمی خورد و نگاه توسعه ای، خدمات رسانی عدالت محور و برابر را طلب می کند، افزود: باید اعتبارات با نگاه صحیح و کارشناسی شده و در راستای توسعه همه جانبه استان توزیع شود .

وی با اشاره به اهمیت پاسخگویی به مطالبات مردم و سنجش وضعیت دستگاه های استانی بر اساس چندین شاخص، اظهارکرد: باید به سمت پاسخگویی و خروجی محوری برویم .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در همین راستا، شاخص هایی احصا و به دستگاه ها ارسال شد تا سنجش اقدامات بر اساس این شاخص ها که بخشی کارکردی و بخشی خاص دولت بود، انجام شود .

احمدی تصریح کرد: امید است بر اساس این سبقه، در سال ۹۷ رقابت سالم و مبتنی بر خروجی محوری رقم بزنیم .

وی ادامه داد: باید اهتمام بیشتری برای جذب اعتبارات ملی توسط دستگاه ها داشته باشیم و منابع پای پروژه ها برده شود و با نظارت خروجی خوبی داشته باشیم .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: باید مدیران ما از ظرفیت های بودجه ای به نحو مطلوبی استفاده کنند و اقدامات مناسبی داشته باشند .

احمدی تاکید کرد: در سال ۹۷ باید حرکت های خوبی را داشته باشیم و جذب اعتبارات و تسهیلات اشتغالی نیز عملیاتی شود .

وی بیان کرد: ما موظف هستیم که تمام اهتمام خود را برای توسعه استان بکار بگیریم و باید پر تلاش باشیم و در گرفتن اعتبارات، نظارت و عمل توانمند عمل کنیم .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به محرومیت استان، گفت: عمق محرومیت استان بالاست و با نگاهی به شاخص های توسعه ای، مشخص است که وضعیت بهتری نسبت به استان های مشابه خود نداریم .

احمدی تصریح کرد: استان در بعد توسعه زیرساختی فقیر است و باید برای توسعه بیش از پیش آن گام برداریم .

وی از اجرای طرح های محرومیت زدایی به شکل پایلوت در بخش های مختلف استان خبر داد و اضافه کرد: همچنین طی موافقت نامه ای با معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری، تزریق ۷۲ میلیارد تومان برای توسعه زیلایی مصوب شد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha