• سه‌شنبه / ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ / ۰۱:۲۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-40805
  • خبرنگار : 50223

رئیس جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

رئیس جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
طی حکمی از سوی محمد حسین امید- رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، دکتر امین موسایی بعنوان رئیس جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد متن حکم به شرح زیر است؛
نظر به تعهد و تجارب اجرایی جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست واحد استانی کهگیلویه و بویراحمد منصوب می شوید، انتظار دارد برای تحقق اهداف کلان دانشگاه در جهت آموزش های مهارتی نهایت سعی و تلاش خود را به کار گرفته و اهتمام ویژه ای در انجام موارد ذیل داشته باشید؛
برنامه ریزی و تلاش برای کیفیت بخشی به فعالیت های مهارت محور مراکز آموزش علمی کاربردی استان، نظارت بر حسن اجرای برنامه های مراکز و ارزیابی مستمر فعالیتهای آنها در چارچوب سیاست های ابلاغی و ارائه برنامه های تحول گرا و مهارت افزا و ظرفیت سازی برای گسترش آموزش های عالی مهارتی، فنی و پودمانی مورد نیاز منطقه
امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت المال و اعمال سیاست های موثر صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و در ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه موفق و موید باشید.
عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج، مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه یاسوج، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی دانشگاه یاسوج، معاون پژوهشی و فناوری دانشکده مهندسی از جمله سوابق دکتر موسایی هستند.
دکتر موسایی که پیش از این استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج بود، جایگزین دکتر عباس ظریفی شده است.
موسایی ۳۵ ساله و دارای مدرک تحصیلی دکتری مهندسی مکانیک از دانشگاه فنی مونیخ کشور آلمان است و همچنین رتبه دوم دهمین جشنواره جوان خوارزمی کشور را طی سال ۸۵ در کارنامه خود دارد.
زمان و مکان دقیق تودیع و معارفه روسای سابق و جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد هنوز مشخص نیست.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha