• جمعه / ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۴:۲۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-40813
  • خبرنگار : 50223

/حمایت از فلسطین؛ آبرو برای ایران/

یک استاد حوزه علمیه قم: روز قدس یکی از یادگارهای امام خمینی(ره) است

یک استاد حوزه علمیه قم: روز قدس یکی از یادگارهای امام خمینی(ره) است
یک استاد حوزه علمیه قم گفت: روز قدس یکی از یادگارهای ابر مرد تاریخ معاصر یعنی امام خمینی(ره) است.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام مجید حیدری فر در جمع راهپیمایان یاسوجی افزود: این روز برای بیدارسازی و هوشیار سازی جهان اسلام در راستای احیاء حق فلسطین و فلسطینیان بعنوان یک راهبر کارآمد نامگذاری شده تا مردم و مسلمانان برای آزادی فلسطین کوشا باشند.

وی اظهارکرد: ژن سرکشی و چموشی در یهودیان همیشه وجود داشته و پیامبر در هنگام اجرای رسالتش همواره با سرکشی و مخالفت یهودیان روبرو بوده است.

این استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: ریشه دشمنی و کینه توزی یهویان با اسلام در سوره بقره آمده که می‌گوید دنیاپرست‌ترین و دنیا دوست‌ترین افراد یهودیان هستند که حتی کفار هم به اندازه آن‌ها دنیا پرست نیستند. قرآن می‌خواهد دنیاپرستی آن‌ها را بیان کند و می‌گوید این یهودیان آن قدر دنیادوست هستند که به جای ۱۰۰ سال دوست دارند هزار سال در دنیا باشند و عمر کنند.

حجت الاسلام حیدری فر تصریح کرد: بر اساس آیات سوره اسرا فسادگری و مفسد بودن و تولید فساد کار یهود و صهیونیست است و هر جا که علیه اسلام و مسلمانان توطئه‌ای دیده می شود پای صهیونیست‌ها در میان است .

وی ادامه داد: نطفه رژیم صهیونیستی در انگلیس بسته شد که غده‌ای سرطانی در این منطقه کاشته شود و امروز بعد از ۷۰ سال به خواسته نامشروع خود برسند .

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به عمر انقلاب اسلامی ایران در ۴۰ سال اخیر عنوان کرد: امروز شرق و غرب از ابرقدرتی به نام جمهوری اسلامی می‌ترسند چرا که معادلات را بر هم زده است .

حجت الاسلام حیدری فر با اشاره به توطئه‌های سیاسی و امنیتی بیان کرد: چون این ملت به خدا اعتقاد دارد و اهل ایمان به خدا هستند شامل امدادهای الهی هستند و ایرانی که ژاندارم آمریکا بود و شاه آن بله قربان گوی آمریکا بود، امروز بازیگر عرصه بین المللی عوض شده اند و مقابل این ابرقدرت قد علم کرده و می‌گوید آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند .

وی با اشاره به دست ایران و نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد: دست ایران دست خدا شده و همین دست صهیونیست‌ها را محو و نابود خواهد کرد . سلام ملت ایران اسلامی ایمان و الله اکبر است و این قدرت بوجود امده قدرت بی پایان است.

این استاد حوزه علمیه قم با بیان این که آینده روشنی برای مسلمانان و آینده تاریک برای یهودیان پیش بینی شده است اضافه کرد: در قرآن آمده که ما مردانی انتخاب می کنیم و به سوی شما گسیل می داریم که قدرتمند هستند و خانه به خانه شما را دنبال می کنند و با ذلت از شما انتقام می‌گیرند و این وعده خدا عملی می‌شود.

به گزارش ایسنا، مردم همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد این بار نیز پرشورتر از همیشه با دستانی گره کرده فریاد استکبار ستیزی سر داده و با حمایت از قدس شریف، از دشمنان اسلام، انقلاب و مسلمانان، به ویژه از رژیم فاسد صهیونیستی اعلام انزجار کردند.

در این راهپیمایی برخی از عشایر استان "برنو" به دست و با لباس های محلی حضور داشتند.

در این راهپیمایی باشکوه که از میدان هفت تیر یاسوج آغاز شده راهپیمایان با سردادن شعارهایی برضد رژیم جنایتکار صهیونیستی و حامیانش از جمله "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" و با زبان روزه و با وجود گرمای هوا به سمت مصلی نماز جمعه این شهر حرکت کردند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه ای در 9 بند قرائت و راهپیمایان با شعار الله اکبر خامنه ای رهبر بندهای آن را تایید کردند.

نظیر چنین راهپمیایی در شهرهای دوگنبدان، باشت، چرام ،دهدشت، لیکک، لنده، سی سخت و بخش های چاروسا، دیشموک، سوق، مارگون و لوداب استان کهگیلویه و بویراحمد نیز برگزار شد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha