• جمعه / ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-40814
  • خبرنگار : 50223

/حمایت از فلسطین؛ آبرو برای ایران/

امام جمعه یاسوج: صدای خرد شدن استخوانهای رژیم صهیونیستی به گوش می رسد

امام جمعه یاسوج: صدای خرد شدن استخوانهای رژیم صهیونیستی به گوش می رسد

امام جمعه یاسوج گفت: صدای خرد شدن استخوان‌های رژیم صهیونیستی به گوش می رسد و آنها به زباله‌دان تاریخ فرستاده خواهند شد .

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: انسان نسبت به کارهای گذشته خود دلهره‌هایی دارد و به آرامش قلب خود فکر می‌کند، با دوست و رفیق و ثروت و مال نمی‌توان به آرامش قلب رسید و تنها با یاد و ذکر خداست که دل آرامش پیدا می‌کند .

وی اظهارکرد: انسان باید با تمام وجود متوجه ذات مقدس خداوند باشد و در هر حالت و زمان به یاد خدا باشد و ذکر خدا این است هر جا در معرض حرامی قرار می‌گیرد به یاد خدا باشد و از گناه چشم بپوشد و صرف نظر کند.

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: روز قدس روز فریاد مسلمانان و آزادیخواهان جهان است اظهار کرد: مردم با شعارهای خود تنفر و انزجارشان را نسبت به اقدامات این رژیم کوک کش و جنایتکار نشان دادند .

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: البته آل‌سعود هم یهودی هستند و با ادعای خادم الحرمین الشریفین خائن الحرمین هستند، آنها برای ارتباط با رژیم صهیونیستی مسابقه گذاشته‌اند که مایه خواری و ذلت امت اسلامی هستند .

وی ادامه داد: صدای خرد شدن استخوان‌های رژیم صهیونیستی به گوش می رسد و آنها به زباله‌دان تاریخ فرستاده خواهند شد .

امام جمعه یاسوج با اشاره به سخنان رهبری در مراسم ارتحال امام راحل عنوان کرد: رهبری تکلیف همه ما را روشن کردند و نقشه‌های استکبار را در سه محور مشخص کردند و اگر ما مسئولان و مردم این سخنان را آویزه گوش قرار دهیم آسیبی نخواهیم دید .

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: دشمنان به دنبال تسلیم کردن ایران اسلامی هستند اما در طول ۴۰ سال عمر انقلاب مشخص شد که کید و برنامه‌های دشمنان به سنگ خواهد خورد و نتیجه‌ای نخواهند گرفت و تا هنگامی که پشت سر رهبری هستیم ملت ما هرگز آسیبی نخواهند دید .

وی با اشاره به زلزله‌های اخیر در سطح استان بیان کرد: اینها اخطار گناهانی است که انجام می‌دهیم که باید استغفار کنیم و به یکدیگر ترحم کنیم .

امام جمعه یاسوج با اشاره به سودجویی هاییی که از سوی برخی افراد در زلزله‌های اخیر استان رخ داد، اضافه کرد: این افراد سودجو چادرهای مسافرتی را به چند برابر قیمت می‌فروشند، همین کارها موجب بروز چنین بلایایی می‌شود و باید فکر کنیم چه گناهانی کرده‌ایم که زلزله رخ می دهد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha