• سه‌شنبه / ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-40853
  • خبرنگار : 50223

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد:

یوستن به طرح‌ها و کنوانسیون‌های همچون FATF حلال مشکلات کشور نیست

یوستن به طرح‌ها و کنوانسیون‌های همچون FATF حلال مشکلات کشور نیست

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیوستن به طرح‌ها و کنوانسیون‌های همچون FATF حلال مشکلات کشور نیست بلکه قناعت می تواند حلال مشکلات باشد.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر در ضیافت افطاری با خبرنگاران افزود: این موضوع از سوی دولت به عنوان یک لایحه به مجلس رفته که اصحاب رسانه در برهه کنونی وظیفه دارند آن را برای جوانان و آحاد ملت تبیین کنند .

وی با اشاره به تاریخچه این طرح اظهارکرد: در ابتدا محتوای آن در مورد پولشویی بود و بعد در قالب مبارزه با مواد مخدر و اکنون مبارزه با تامین مالی تروریسم است .

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در اوج پرونده هسته‌ای و در سال 2008 بحث تامین مالی سلاح‌های کشتار جمعی درست شد، خاطرنشان کرد: جالب است اولین هشداری هم که دادند به جمهوری اسلامی ایران بود .

حسینی‌صدر تصریح کرد: ما را به ترانزیت مواد مخدر محکوم کردند در حالی که در راه مبارزه با مواد مخدر کسی در دنیا به اندازه ایران اسلامی هزینه نداده است .

وی ادامه داد: بعد از آن بود که جمهوری اسلامی در لیست سیاه قرار گرفت و کسانی که حامی تروریست هستند و آن‌هایی که در ترانزیت مواد مخدر دست دارند مایه تحریم مالی و نظامی ما شدند .

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه غربی‌ها خط و نشان کشیده‌اند که اگر می‌خواهید تحریم‌ها را برداریم باید عضو این کنوانسیون شوید اضافه کرد: مقام معظم رهبری سال گذشته راه خروج از این مساله را نشان دادند و حتی پوتین نیز قبول کرد که ایران و روسیه و چند کشور دیگر پول واحد داشته باشند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha