• سه‌شنبه / ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-40858
  • خبرنگار : 50223

رئیس دانشگاه یاسوج:

بکارگیری تمام ظرفیت های دانشگاهی برای توسعه صنعت کهگیلویه و بویراحمد

بکارگیری تمام ظرفیت های دانشگاهی برای توسعه صنعت کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: تمام ظرفیت های دانشگاهی برای توسعه صنعت استان بکار گیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد احمد عریان سه شنبه، 22خرداد در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: ظرفیت های دانشگاه یاسوج برای کمک به توسعه و رشد صنعت استان بسیار بالاست و در برخی از حوزه ها نیز توانمندی ها از دانشگاه های اطراف استان نیز فراتر است .

وی با تاکید بر رشد استان با نگاه به توسعه دانشگاه محور در بخش صنعت، اظهارکرد: اگر در حوزه تخصصی در استان نیز ظرفیت ها پاسخگو نباشد و کمبودی وجود داشته باشد، از توان  سایر متخصصان و دیگر مناطق استفاده خواهیم کرد .

رئیس دانشگاه یاسوج ‌با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت متخصصان می توان رونق صنعت استان را رقم زد، خاطرنشان کرد: باید دانشگاه را محور قرار داده و همکاری در بخش صنعت را با نگاه کارشناسی و خروجی محور گسترش دهیم .

عریان تصریح کرد: دانشگاه یاسوج پتانسیل های انسانی بالایی دارد که می توان برای توسعه همه جانبه استان به ویژه در حوزه صنعت از آن بهره برد.

وی ادامه داد: دانشگاه یاسوج این توان را دارد که مشکل واحدهای راکد به خصوص در بخش صنعت و معدن، نفت و گاز و پتروشیمی را حل و فصل کند .

رئیس دانشگاه یاسوج عنوان کرد: تاسف می‌خورم؛ دانشگاه یاسوج اساتید برجسته و متخصصی بهتر از سایر دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه شیراز که خودم در آنجا بودم دارد اما مسئولان و مدیران این استان می‌روند با اساتیدی غیر از دانشگاه‌های استان برای طرح ها و مشکلات خود رایزنی می‌کنند .

عریان خطاب به مدیران دستگاه‌های استانی افزود: بیاید دانشگاه خودتان را بزرگ ببینید، ما می‌توانیم متخصص‌ترین اساتید دانشگاه کشور را به یاسوج دعوت کنیم تا مشکلات بخش صنعت را حل کنیم .

وی اضافه کرد: سند گیاهان دارویی در شورای برنامه‌ریزی تصویب شده و با همکاری دستگاه‌ها از جمله استانداری استان اجرا می‌‌شود.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha