• دوشنبه / ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ / ۱۰:۵۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-41549
  • خبرنگار : 50223

اجرای برنامه های مختلفی در بقاع متبرکه شاخص کهگیلویه و بویراحمد طی دهه ولایت

اجرای برنامه های مختلفی در بقاع متبرکه شاخص کهگیلویه و بویراحمد طی دهه ولایت

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امامزادگان پایگاههای فرهنگی هستند که در دهه ولایت برنامه های مختلفی طی این ایام در بقاع متبرکه استان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور دوشنبه، ۲۹ مرداد ماه در نشست خبری ویژه دهه ولایت افزود: برنامه های دهه ولایت از روز سه شنبه، ۳۰ مرداد با برگزاری دعای عرفه در برخی بقاع متبرکه استان آغاز می شود.

وی اظهارکرد: کاروان غدیریه شادی در سطح امامزادگان دارای ظرفیت استان با هماهنگی هیئت های امنای بقاع متبرکه اجرا خواهد شد و مردم تجمعی می کنند که برنامه های فرهنگی اجرا می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح آیینه غدیر خاطرنشان کرد: در این طرح بازسازی واقعه غدیر در استان از سوی سپاه پاسداران  استان در روز عید غدیر خم برگزار می شود.

جنتی پور با اشاره به طرح ضیافت غدیر عنوان کرد: در مناطقی که موقوفه ای باشد از مردم پذیرایی می شود اما متاسفانه در این استان موقوفه ای در این زمینه نداریم.

وی با بیان اینکه طرح منادیان حضرت علی(ع) در استان طی دهه ولایت برگزار می شود، ادامه داد: کسانی که نام آنان علی باشد تجلیل خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همه برنامه های فرهنگی اوقاف و امور خیریه مردم محور هستند و از هیچ بودجه دولتی در این زمینه استفاده نمی شود.

جنتی پور تاکید کرد: مسابقه پیامکی کتابخوانی غدیریه در بقاع متبرکه و نخبگان علمی استان با توزیع ۱۰ هزار جلد کتاب با عنوان "ماه ولایت" با موضوع آشنایی با ایام غدیریه برگزار می شود که به برندگان جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

وی افزود: اجرای طرح امامزادگان عشق، زیارت امامزادگان، حضور مردم در امامزادگان و تجلیل از شهدای سادات از جمله برنامه های اوقاف در دهه ولایت هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به راه اندازی کمپین وقت در جهت رسانه بیان کرد: برنامه کمپین وقت در جهت رسانه در سطح کشور و استان برای کمک به صدا و سیما، خبرگزارها، نشریات و روزنامه ها و پایگاههای خبری ایجاد و راه اندازی خواهد شد.

جنتی پور با اشاره به تغییرات در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اضافه کرد: سیاست در اوقاف استان استفاده از نیروهای جوان و توانمند است. توجه به بحث قومیت ندارم و کسی از بستگانم را وارد اوقاف استان نکرده و مخالف استخدام و بکارگیری فله ای و بدون ضابطه هستم.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha