• شنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ / ۱۴:۳۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-41774
  • خبرنگار : 50223

نماینده ولی فیقه در استان کهگیلویه و بویراحمد:

دفاع مقدس تبلور فضائل عاشورایی است

دفاع مقدس تبلور فضائل عاشورایی است
نماینده ولی فیقه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دفاع مقدس ما تبلور فضائل عاشورایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی شنبه، 31 شهریورماه در آیین رژه نیروهای مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته دفاع مقدس افزود: مکتب حضرت سیدالشهداء(ع) بر پایه توحید و عبودیت انسان نسبت به خدای متعال، حریت و آزادی انسان، روح مقاومت و صبوری انسان در برابر مسائل، ایثار و شهادت طلبی برای رسیدن به قله های هدایت و تعالی بود.

وی اظهارکرد: رمز بقاء عاشورا و حسین ابن علی و یارانش اتکا به قدرت لایزال الهی و اخلاص تمام عیار، مقاومت و پایداری و روح ایثار در این مسیر بود.

نماینده ولی فیقه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در مکتب عاشورایی هرگز هدف مسیر را توجیه نمی‌کرد این مکتب برای همیشه می‌ماند و دفاع مقدس ما هم تبلور این فضائل عاشورایی است .

آیت الله ملک حسینی از دفاع مقدس به عنوان جهاد فی‌سبیل‌الله یاد و تصریح کرد: در دفاع مقدس از دین، ملت، خاکمان و ارزشهای دینی مان دفاع کردیم و این ارزش برای همیشه ماندگار است .

وی ادامه داد: امروز مردم و مسؤولان ما نیازمند باز نگاه به دوران دفاع مقدس هستند باید دید چه شد که در برابر دنیای دنیاییان بایستیم پیروزمندانه از دفاع مقدس خارج شده ایم.

نماینده ولی فیقه در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: رمز پیروزی در 8 سال دفاع مقدس را وحدت ملی و اتکا به قدرت الهی و روح مقاومت و ایثار و شهادت عنوان و افزود: تصور دشمن و کشورهای غربی و شرقی و دول عربی از قدرت ایران غلط بود .

آیت الله ملک‌حسینی بیان کرد: اگر روح ایثار و مقاومت با وحدت همراه باشد از مقابل هرگونه سختی عبور خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: دشمن عزم خود را جزم کرده است که پایه ها و بنای اقتصاد ما را بشکند که باید با تدبیر و اندیشه سد محکمی را در برابر این هجوم بسازیم، معلوم می شود دشمن ضعفی را در ما احساس کرده که تصمیم به حمله اقتصادی گرفته است بنابراین باید از خودمان سوال کنیم که چرا اینچنین عمل کرده ایم که در برابر چشمان دشمن ضعفی از خود نشان دهیم.

نماینده ولی فیقه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: باید بی تدبیری و بی تدبیر را کنار گذاشت و دیگر دوران آزمون و خطا نیست.

آیت الله ملک حسینی اظهارکرد: یا باید به دین و آرمانهای دینی خود تکیه کنیم که باید اینطور باشد و یا ببینیم دیگر ممالک دنیا که شرایطی سخت تر از شرایط ما را تجربه کرده اند، ببینیم آنها چه کرده اند که از مخمصه های اقتصادی عبور کردند و قطعا اگر به سوی تدبیر و عزت برویم قطعا خدای متعال حمایت و کمک خواهد کرد و جامعه ای که بر پایه حکمت و تدبیر و عزت و مقاومت شکل بگیرد خداوند او را مدد می کند.

وی ادامه داد: با این شرایط انقلاب ما با همراهی مردم و غیورمردی رزمندگانش به قله ها پیروزی نزدیک و نزدکتر خواهد شد و هرگز اجازه نخواهد داد که دشمن به آنچه که در ایران طمع کرده است، برسد.

نماینده ولی فیقه در استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: ان شاء الله با تدبیر مسئولان فقر، گرانی و مشکلات کشور و صلابت فسادها و تبعیض ها رفع خواهد شد و خداوند رهایمان نخواهد کرد اگر به عهد الهی پایدار بمانیم.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha