• شنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-41776
  • خبرنگار : 50223

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

ملت ایران اسلامی در برابر استکبار و دشمنان هرگز تسلیم نمی‌شوند

ملت ایران اسلامی در برابر استکبار و دشمنان هرگز تسلیم نمی‌شوند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ملت ایران اسلامی در برابر استکبار و دشمنان هرگز تسلیم نمی‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد علی‌محمد احمدی در آیین رژه نیروهای مسلح استان با بیان رشادت‌های رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس و یادآوری ایثارگری آن‌ها افزود: ملت ایران اسلامی در دفاع مقدس از همه چیز خود و بالاتر از همه از جان خود مایه گذاشت .

وی اظهارکرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این 8 سال فداکاری‌های زیادی از خود نشان دادند که حاصل آن 1800 شهید و ده ها هزار جانباز بود .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امروز و بعد از گذشت سه دهه از دفاع مقدس همه آحاد ملت هنوز در صحنه حضور دارند و برای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب مجاهدت می‌کنند .

احمدی با بیان این که ملت ایران اسلامی در برابر استکبار و دشمنان هرگز تسلیم نمی‌شوند، تصریح کرد: امروز هم تحریم‌های هوشمند نمی‌تواند ملت را تسلیم کند و اگر روزگاری در جنگ نظامی در مقابل استکبار و دشمنان پیروز شدند در جنگ اقتصادی نیر پیروز میدان خواهند شد .

وی با اشاره به عبور ملت ایران از گردنه‌های سخت که خواب و خیال دشمن برای تسلیم شدن در جنگ اقتصادی را بر هم خواهند زد ادامه داد: دشمن با این حربه نمی‌تواند جلوی رشد و حرکت رو به جلوی ملت ایران را بگیرد .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی اختلالات در بحبوحه جنگ اقتصادی دشمن از جمله احتکار کالا و گرانفروشی‌ها عنوان کرد: کسانی که کالا را در انبار احتکار می‌کنند به مکتب حسینی اعتقادی ندارند و حسینی کسی است که به فکر هموطن و هم نوع خود باشد .

احمدی سودجویان را هم در مقابل مردم در این جنگ اقتصادی دانست و اضافه کرد: دولت همه تلاش و تدبیر خود را برای عبور از مشکلات به کار خواهد گرفت و اگر در جنگ نظامی تسلیم نشدیم در جنگ اقتصادی نیز در برابر دشمن می‌ایستیم و تسلیم نخواهیم شد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد هم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مقاومت ۸ ساله ملت ایران را بر گرفته از مکتب عاشورا دانست و گفت: رزمندگان اسلام به رهبری امام (ره) با تمسک به سید و سالار شهیدان خالق حماسه ای ماندگار و دفاع جانانه از اسلام و انقلاب اسلامی شدند .

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha