• چهارشنبه / ۴ مهر ۱۳۹۷ / ۱۶:۵۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-41820
  • خبرنگار : 50223

فرمانده سپاه فتح استان :

آغاز بیش از ۱۷۶پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه در استان کهگیلویه و بویراحمد

آغاز بیش از ۱۷۶پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه در استان کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از سال گذشته تا کنون سپاه بیش از ۱۷۶پروژه محرومیت زدایی را در استان آغاز کرده که بخش عمده ای از پروژه ها رو به اتمام و بهره‌برداری است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد سردار یدالله بوعلی چهارشنبه، چهارم مهر ماه در جمع خبرنگاران افزود: همچنین طی هفته دفاع مقدس بیش از ۳۵پروژه در استان افتتاح خواهد شد .

وی با اشاره به اجرای پروژه ها در بخش های مختلف، اظهار کرد: برخی پروژه ها در حوزه اقتصاد مقاومتی و بخشی پروژه ها نیز مشارکتی است که بر اساس رویکردهای سپاه با مشارکت چندین دستگاه انجام می شود .

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بر اساس روحیه پاسداری، هرآنچه از ما برای توسعه استان و رفع مشکلات برآید تکلیف محسوب می شود و به دنبال این هستیم که کمک کنیم، بدون تردید ورود پیدا کرده و اقدام کنیم .

سردار بوعلی با اشاره به پروژه های مشارکتی، تصریح کرد: پروژه پایگاه اورژانس جاده ای دشتروم به عنوان یکی از چهار پروژه افتتاحی مشارکتی بخش درمان است و سه مرکز بهداشتی درمانی و یک مرکز اورژانس جاده ای به شکل مشارکتی در استان عملیاتی شده است .

وی از ساخت ۸۰۰ ‌مسکن مددجویی با مشارکت کمیته امداد استان، خیرین و مددجویان خبر داد و بیان کرد: ساخت ۱۰۰مسکن در دست اقدام است و سایر واحدها نیز عملیاتی خواهد شد .

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در حوزه پروژه های «اقتصاد مقاومتی» بیش از پنج میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان برای پرداخت تسهیلات هزینه شده و پوشش و ایجاد ۶۲۰طرح تولیدی یک نفره، دو نفره و ... را نیز داشته ایم .

سردار بوعلی عنوان کرد: همچنین در پروژه های قرارگاه پیشرفت، چند دهستان محروم تر استان به عنوان نقطه هدف انتخاب و پروژه های متعددی نیز اجرایی شده است .

وی از اجرای ۳۷پروژه آب در این راستا خبر داد و اظهارکرد: ۱۲پروژه آب رسانی در هفته دفاع مقدس به بهره برداری خواهد رسید که تامین آب شرب و کشاورزی با هدف اشتغال زایی در بخش کشاورزی را نیز خواهیم داشت .

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف در هفته دفاع مقدس، گفت: بازسازی عملیات ثامن الائمه در حال اجراست و نمایشگاهی نیز جنب محل برگزاری بازسازی عملیات برقرار شده است .

بوعلی بیان کرد: بهره برداری از فاز اول پروژه مزرعه ماهی با ظرفیت ۳۰ تن، افتتاح ساماندهی قبور مطهر چند شهید و افتتاح بیمارستان صحرایی در منطقه چین از دیگر اقداماتدر هفته دفاع مقدس است .

وی با تاکید بر مشارکت در تکمیل مساجد مناطق محروم، اضافه کرد: ساخت ۲۸مسجد در دست اجراست که ۱۰مسجد از این تعداد در موقعیت افتتاح قرار دارند . همچنین بهره برداری از پنج سالن ورزشی در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha