• یکشنبه / ۸ مهر ۱۳۹۷ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-41843
  • خبرنگار : 50223

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

باید دنبال حرکت جهادی و همگانی برای رفع مشکلات باشیم

باید دنبال حرکت جهادی و همگانی برای رفع مشکلات باشیم
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید دنبال حرکت جهادی و همگانی برای رفع مشکلات مختلف در کشور باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسنا کهگیلویه و بویراحمد علی محمد احمدی یکشنبه، هشتم مهرماه در هفتمین نشست شورای اداری استان طی سالجاری، با بیان اینکه ملتی که اراده و ایمان داشته باشد از گردنه های سخت عبور خواهد کرد، افزود: ملت ما در دوران هشت ساله دفاع مقدس در برابر تمام دنیا ایستاده و در برهه های مختلف، با عبور از گردنه های سخت در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرده است .

وی با بیان اینکه امروزه دشمن یک برنامه ریزی و استراتژی جدید را دنبال می کند، اظهارکرد: تغییر از درون و فشار از بیرون رویکردهای دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی است که فشار از بیرون در چهار دهه گذشته در بخش های مختلف اجرایی می شود .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین امروزه دشمنان تغییر از درون را در دستور کار قرار داده اند .

احمدی تصریح کرد: باید افتخار کنیم که دشمن بعد از چهار دهه فشار بیرونی به این نتیجه رسیده که کشور ما آنها را با تمام قدرت و فشار بیرونی به زانو درآورده و ما بیدی نیستیم که به باد نظام سلطه بلرزیم .

وی با تاکید بر حرکت جهادی و همگانی برای رفع مشکلات مختلف در کشور، ادامه داد: ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم و باید همت کرده و مدیران ما نیز باید میدانی و جهادی باشند .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بازار و تامین نیاز مردم را خاکریز اول این حرکت جهادی دانست و عنوان کرد: دشمن به دنبال مایوس کردن مردم است و باید با تلاش جهادی و رفع مشکلات برای بهبود شرایط گام های محکمی برداریم .

احمدی با اشاره به جایگاه ۱۹اقتصادی کشور در دنیا و ظرفیت های مختلف توسعه ای، اظهار کرد: دولت بسته های مناسبی برای کنترل قیمت ارز دارد و اقدامات مناسبی برای کنترل بازار نیز هدفگذاری شده است .

وی بیان کرد: تلاش دولت تنها در عرصه داخلی نیست و در عرصه بین الملل نیز حضور قدرتمندی داریم و ‌توانایی، اقتدار و امپراطوری ما در پشت تریبون سازمان ملل دیده شد .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: ما پیروز میدان هستیم و یقین داشته باشید ملتی که به خدا اتکا داشته باشد، در عرصه بین المللی شکست نخواهد خورد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha