• سه‌شنبه / ۱۰ مهر ۱۳۹۷ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-41863
  • خبرنگار : 50223

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد:

رزمایش و نمایش ۲۰هزار نفری عاشورائیان سپاه حضرت محمد(ص) در یاسوج برگزار می شود

رزمایش و نمایش ۲۰هزار نفری عاشورائیان سپاه حضرت محمد(ص) در یاسوج برگزار می شود

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رزمایش و نمایش عاشورائیان سپاه حضرت محمد(ص) با حضور ۲۰۰۰۰ نفر در مرکز استان برگزار خواهد شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسنا کهگیلویه و بویراحمد "سرهنگ جهانگیر انصاری" روز سه شنبه، دهم مهرماه در نشست خبری با خبرنگاران، افزود: مرحله اول رزمایش سپاهیان حضرت محمد(ص) برگزار شده و مرحله دوم این رزمایش با حضور گردانها و اقشار مختلف بسیج در مرکز استان برگزار می شود .

وی با بیان اینکه در قالب این رزمایش پوشش اعزام بسیجیان از سراسر شهرستان ها به مرکز استان اجرایی می شود، اظهارکرد: در ۱۲ نقطه از مرکز استان نیروها با شعارهای حماسی به سمت محل برگزاری رزمایش حرکت خواهندکرد .

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: حضور با اقتدار و با صلابت بسیجیان را در این رزمایش بزرگ خواهیم داشت و برنامه های مختلف فرهنگی نیز عملیاتی خواهد شد .

انصاری از فعالیت دو قرارگاه رزمی امام هادی(ع) و قرارگاه فرهنگی در این رزمایش خبر داد و تصریح کرد: همچنین اصحاب رسانه در قالب قرارگاه شهید عبدیانی ساماندهی می شوند .

وی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به گروهک های تروریستی- تکفیری و عاملان حادثه تروریستی اهواز، ادامه داد: این حرکت سیلی محکمی بر گوش یاوه گویان، استکبار جهانی و تکفیری ها بود و این حرکت قطره ای از اقتدار کشور ماست .

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این پیام برای استکبار جهانی و ظالمان دنیا مخابره شد که با دم شیر بازی نکنید و اگر روزی چشم طمع به انقلاب اسلامی ایران ببندید، آن حرکت در نطفه خفه خواهد شد .

انصاری اضافه کرد: پیام این حرکت به دوستان نظام جمهوری اسلامی ایران نیز این بود که راهبرد ما دفاع از مظلومان است و در این راستا ماموریت داریم و باید همیشه در اوج آمادگی باشیم.

همچنین سرهنگ مهدی حیدری، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: برگزاری سلسله نشست های تعاملی با رسانه ها از جمله هدفگذاری های انجام شده در روابط عمومی سپاه فتح استان است .

وی افزود: تعاملات اصحاب رسانه و روابط عمومی سپاه فتح خوب و مناسب است . برجسته سازی و پوشش اخبار توسط رسانه های استان جای تقدیر دارد و امید است تعاملات در بخش های مختلف بیش از پیش باشد .

حیدری با تقدیر از رسانه ها برای تحقق واجرای پویش کاسب با انصاف، خاطرنشان کرد: تحقق اصولی این مهم گام موثری در راستای کنترل بهتر بازار است .

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سپاه و بسیج متعلق به همه اقشار است، تصریح کرد: سپاه متعلق به قشر خاصی نیست و این نهاد به همه مردم، دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی تعلق دارد .

حیدری با اشاره به برخی از برنامه های هفته دفاع مقدس، اضافه کرد: مسابقه عکس  با محوریت هفته دفاع مقدس و رزمایش ۲۰۰۰۰ نفری نیز در استان اجرایی می شود و امید است شاهد حضور پررنگ رسانه ها در محورهای این مسابقه باشیم.

|

|

|

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha