• پنجشنبه / ۱۲ مهر ۱۳۹۷ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-41886
  • خبرنگار : 50223

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

پیام رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) هشداری به دشمنان انقلاب اسلامی و افزایش امید دوستان است

پیام رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) هشداری به دشمنان انقلاب اسلامی و افزایش امید دوستان است
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) هشداری به دشمنان انقلاب اسلامی و افزایش امید برای دوستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسنا کهگیلویه و بویراحمد سردار یدالله بوعلی امروز پنجشنبه، 12مهر ماه در رزمایش 20هزار نفری سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سرآغاز دهه پنجم انقلاب رزمایش سپاه محمد رسول‌الله(ص) برای افزایش امید در بین دوستان انقلاب و بیم‌آفرینی و هشداری برای دشمنان و شورآفرینی برای جوانان و اعلام آمادگی در راستای کمک به دولت است .

وی اظهارکرد: این حضور که در راس آن مقتدایمان در بین بسیجیان استان تهران حضور دارند تداعی عاشورائیان و هفت فصل عشق در دفاع مقدس و نوید دهنده بانگ انا المهدی است که از دریچه دوربین‌های جهانی هشدار به بدخواهان انقلاب است .

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در سرآغاز دهه پنجم انقلاب رزمایش سپاهیان همیشه بیدار استان کهگیلویه و بویراحمد به نام اقتدار عاشوراییان سپاه محمد رسول‌الله(ص) برای افزایش امید در بین دوستان انقلاب و هشدار و بیم‌آفرینی برای دشمنان و شور آفرینی برای جوانان و اعلام آمادگی در راستای کمک به دولت است .

سردار بوعلی تصریح کرد: این رزمایش با حضور 152گروه جهادی برای رفع مشکلات مردم بخصوص حاشیه شهرهای استان و همچنین با حضور مقتدرانه 109گردان بسیجی برگزار می‌شود تا اعلام کنیم پیشگام وفاداری به نظام جمهوری اسلامی هستیم .

وی ادامه داد: در این رزمایش به دشمنان اعلام می‌کنیم در رکاب مقام معظم رهبری برای پاسداری از اسلام و مقاومت در برابر تطمیع‌ها و تحریم‌ها و تطمیع ها بر سر پیمان خود ایستاده‌ایم .

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: نظام سلطه بداند آنچه توانسته‌اند به کار گرفته‌اند و انجام داده‌اند که آخرین آن جنگ تمام عیار اقتصادی بود که نشانه های فروپاشی این آخرین ترفند آنها با شیبی که فکرش را نکرده بودند، شروع شده است، این ملت خسته نیست و زنده و کوبنده در برابر موانع پیش می‌روند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha