• شنبه / ۱۴ مهر ۱۳۹۷ / ۱۵:۲۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-41898
  • خبرنگار : 50223

اعتراض دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پردیس کوثر یاسوج به وضعیت خوابگاه‌+ پاسخ مسئولان

اعتراض دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پردیس کوثر یاسوج به وضعیت خوابگاه‌+ پاسخ مسئولان

دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پردیس کوثر یاسوج بعلت نبود خوابگاه مناسب مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع و اعتراض کردند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسنا کهگیلویه و بویراحمد این دانشجویان دختر که مقابل استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد در اعتراض به نبود خوابگاه مناسب تجمع کرده بودند، خواستار رسیدگی مسئولان استان به وضعیت خود شدند .

یکی از این دانشجویان در این رابطه گفت: خوابگاه دانشجویی پردیس کوثر یاسوج در زلزله اردیبشهت ماه یاسوج و سی سخت آسیب دیده و دیواره های آن ترک خورده است و به هیچ وجه مناسب نیست .

وی با بیان اینکه مسئولان دانشگاه ساختمانی جدید را بعنوان خوابگاه برای ما اجاره کرده اند، افزود: ظرفیت هر اتاق هشت نفر است اما در حال حاضر در هر اتاق ۱۸ نفر اسکان دارد و از داشتن کمترین امکانات رفاهی محروم هستیم .

نوروز هاشمی، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: دانشگاه فرهنگیان با افزایش 25درصدی پذیرش دانشجو در سراسر کشور مواجه شد که در استان نیز به تبع کشور با افزایش مواجه شدیم.

وی افزود: با توجه به درخواست مسئولان پردیس، خوابگاهی که برای دانشجویان پردیس کوثر در نظر گرفته ایم و اجاره کرده ایم که بیش از دانشجویی پیش بینی شده دانشجو به استان داده شد.

هاشمی اظهارکرد: خوابگاه قبلی پردیس که در زلزله خساراتی به آن وارد شده از نظر دفتر فنی استانداری، نوسازی مدارس، معاون طرح و برنامه دانشگاه و شورای عمران دانشگاه این خوابگاه مشکلی ندارد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: می توانیم بخشی از دانشجویان را در این خوابگاه اسکان دهیم که فضای مطلوبتری نیز دارد اما دانشجویان به اسکان یافتن در این خوابگاه اعتراض دارند.

هاشمی تصریح کرد: به همراه مدیر سیاسی و انتخابات و مدیرکل دفتر فنی استاندار در جمع دانشجویان معترض حضور یافتیم و با آنها صحبت کردیم که همه تایید کردند خوابگاه ما مشکلی برای اسکان ندارد.

وی در خصوص اسکان 18 نفر دانشجو در هر اتاق خوابگاه ضمن تایید این موضوع ادامه داد: وقتی دانشجوی ما افزایش یافت و دانشجویان نیز از اسکان در خوابگاه قبلی بعلت ذهنیت از آسیب دیدن خوابگاه در زلزله خودداری می کنند مجبور شدیم در هر اتاق که 8 نفر اسکان داشت، 18 نفر را اسکان دهیم اما اگر برخی از دانشجویان قبول کنند که در خوابگاه قبلی اسکان یابند مشکلاتشان کمتر خواهد شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: از نظر مسئولان دانشگاه، فنی استان و متخصصان امر حضور دانشجویان در خوابگاه قبلی پردیس کوثر یاسوج مشکلی ندارد و سازه این خوابگاه ایمن است.

|

|

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha