• چهارشنبه / ۲ آبان ۱۳۹۷ / ۰۹:۴۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-42051
  • خبرنگار : 50223

پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی یاسوج

پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی یاسوج

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی یاسوج از پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت دوره‌های کاردانی و کارشناسی این مرکز خبر داد .

"روح الله پورمحمدی" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری ایسنا کهگیلویه و بویراحمد افزود: این مرکز در مقطع کاردانی در رشته‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ( (IT و روابط عمومی دانشجو می‌پذیرد .

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت از یکم آبان ماه شورع شده تا 15 آبان ادامه دارد، اظهارکرد: در مقطع کارشناسی نیز دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند در رشته‌های مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیریت برنامه ریزی فرهنگی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند .

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی یاسوج اضافه کرد: دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی یاسوج به آدرس بلوار کاشانی، کاشانی 19نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند .

پور محمدی همچنین از اعطای تسهیلات از طریق صندوق رفاه دانشجوبان به ثبت‌نام کنندگان و دانشجویان و امکان تقسیط شهریه دانشجویان در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی یاسوج، خبرداد و تصریح کرد: این مرکز با بکارگیری اساتید مجرب و متعهد و همچنین کادر آموزشی توانمند و فضای آموزشی مجهز شامل سایت کامپیوتری، آزمایشگاه و کتابخانه مکان مناسبی برای علاقه‌مندان به ادامه تحصیل و دانشجویان خواهد بود .

وی ادامه داد: داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن5 - ۰7۴۳3۲۳3994 و تلفن همراه ۰۹۱78050484تماس حاصل کنند.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی یاسوج اضافه کرد: این مرکز در حال حاضر 517 دانشجوی خانم و آقا در این مرکز مشغول به تحصیل هستند.

مدارک لازم برای ثبت نام  به شرح زیر است؛

1- شش قطعه عكس تمام رخ 4×3 تهيه شده در سال جاري .

2- تصوير شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت .

3- تصوير كارت ملي و اصل آن جهت مطابقت .

4- اصل ديپلم كامل متوسطه و يا گواهي آن براي داوطلبان نظام قديم آموزش متوسطه با مهر و امضاي رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصيل به انضمام يك برگ تصوير آن .

5- اصل مدرك ديپلم نظام جديد آموزش متوسطه و يا گواهي پايان دوره سه ساله نظام جديد با مهر و امضاي رئيس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصيل به انضمام يك برگ تصوير آن .

6- اصل فرم تأييديه معدل جهت فارغ‌التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نشده است .

7- گواهي اشتغال به كار با امضا و مهر بالاترين مقام مسؤل، آخرين فيش حقوقي و آخرين حكم كارگزيني يا قرارداد معتبر انجام كار (براي پذيرفته‌شدگان شاغل)

8- مدركي كه وضعيت نظام وظيفه داوطلبان مرد را با توجه به بند 3-2 مقررات وظيفه عمومي مندرج در صفحات3و4 دفترچه راهنماي پذيرش مشخص نمايد .

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha