• یکشنبه / ۶ آبان ۱۳۹۷ / ۱۳:۴۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-42083
  • خبرنگار : 50223

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد:

همه به کمک دولت بشتابند/۱۳آبان آغازی بر پایان امپراطوری آمریکا بود

همه به کمک دولت بشتابند/۱۳آبان آغازی بر پایان امپراطوری آمریکا بود

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز ۱۳آبان آغازی بر پایان امپراطوری آمریکا بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسنا کهگیلویه و بویراحمد سرهنگ حمید خرم دل یکشنبه، ششم آبان ماه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی و روز ۱۳ آبان، افزود: روز ۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی، ظلم ستیزی، انقلابی گری و تدین مردم ایران اسلامی است.

وی اظهار کرد: مردم و مسئولان ما در این روز بزرگ حضور پرشورتر و باشکوه تر از گذشته خواهند داشت و نقش رسانه ها نیز در تبیین و نشان دادن این روز مهم محسوس است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه آمریکا ۱۳ آبان ماه را آغاز تشدید تحریم ها دانسته است، خاطرنشان کرد: ما 40سال است که تحریم هستیم و آمریکا هر سیاستی را در پیش گرفته، شکست خورده و این به برکت انقلاب اسلامی و صدور آن است و بسیاری از کشورها در مقابل آمریکا ایستاده اند و اینها ثمره ۱۳ آبان است.

خرم دل با اشاره به برگزاری هفته بسیج دانش آموزی تصریح کرد: شهید فهمیده نماد مقاومت، ایثار و شهادت است. تقدیم ۴۴۶ شهید دانش آموز و ۹۹ فرهنگی شهید استان نشان از نقش پررنگ دانش آموزان و فرهنگیان استان در دوران دفاع مقدس است.

وی با اشاره به هدفگذاری توسعه برنامه های بسیج دانش آموزی در استان، ادامه داد: ما با حساسیت بسیج دانش آموزی را رصد می کنیم و نسبت به بهینه سازی اهداف اقدام خواهیم کرد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری ۲۱عنوان برنامه در ۱۷حوزه بسیج دانش آموزی استان خبر داد و عنوان کرد: هدفگذاری های مختلفی برای هفته بسیج دانش آموزی در استان انجام شده است.

خرم دل با اشاره به اجرای طرح "شهید بهنام محمدی" در سطح استان، تاکید کرد: این برنامه به عنوان پلی بین مدرسه، خانه و مسجد خواهد بود. ما نباید برنامه ها را در یک بعد انجام دهیم و مسجد، مدرسه و خانه به شکل تعاملی، محور فعالیت هاست.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید بهنام محمدی، گفت: ۵۳مدرسه استان تحت پوشش این طرح  قرار خواهند گرفت و آموزش های مناسبی به نیروها و مربیان طرح داده شده است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اردوهای راهیان نور با پوشش ۸۵۰۰ دانش آموز خبر داد و بیان کرد: در این راستا برنامه های متعددی داریم.

خرم دل با اشاره به ایام پیش رو و اربعین حسینی، اظهار کرد: اربعین حسینی نماد همدلی، اتحاد و وحدت در بین مسلمانان و شیعیان جهان اسلام است و آن چیزی که در اربعین شکل می گیرد یک کار معمولی نیست بلکه رودخانه ای خروشان است که از نجف شروع شده و به قدس ختم خواهد شد.

|

وی بر حضور حماسی در این همایش بین المللی تاکید و خاطرنشان کرد: پیام اربعین فراتر از جهان اسلام رفته است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اولویت‌های امروز استان و کشور افزود: باید فرهنگ کار و اشتغال را نیز در استان ترویج دهیم .

خرم دل با بیان اینکه در دوره جدید سپاه فتح استان به دنبال ترویج فرهنگ کار و کمک و تسهیل‌گری در امر اشتغال در استان خواهد بود، اظهارکرد: از همه ظرفیت‌های سپاه فتح با همکاری سایر دستگاههای متولی برای کمک به اشتغال‌زایی در استان استفاده می‌کنیم‌ .

وی با اشاره به همکاری سپاه فتح برای ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در مناطق مختلف و برای مستضعفین و محرومین استان با همکاری کمیته امداد تصریح کرد: وظیفه سپاه ساخت مسکن نیست اما به دلیل مشکل محرومین و نیازی که به مسکن دارند این کار با همکاری کمیته امداد انجام می‌دهد .

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در زمانه کنونی زمان کمک به دولت است و همه از جمله سپاه باید به کمک دولت بشتابند اضافه کرد: اگر در زمینه عمرانی و فرهنگی اقدامی انجام می دهیم بحث دخالت در امور نیست بلکه برای تعامل با دولت و به منظور کمک به دولت این اقدامات انجام می‌شود و سپاه کمک‌کار دولت است.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha