• شنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۷ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-42117
  • خبرنگار : 50223

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مردم را به راهپیمایی۱۳ آبان دعوت کرد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مردم را به راهپیمایی۱۳ آبان دعوت کرد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور اطلاعیۀ فراخوان عمومی از مردم استکبارستیز استان دعوت کرد .

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری ایسنا کهگیلویه و بویراحمد در این اطلاعیه آمده است؛

تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان با شعار محوری "هیهات منا الذله" و فریاد رسای"مرگ بر آمریکا"، صبح یکشنبه در سراسر استان، حماسی و پرشورتر از قبل برگزار خواهد شد .

یوم الله سیزدهم آبان، روز اعلام‌ پایداری و مقاومت جانانۀ ‌ملت‌ انقلابی ایران در برابر ظلم و شرارت آمریکای جنایتکار و تبلور خشم الهی، انقلابی و حماسی ملت حسینی و عاشورایی ایران علیه استکبار جهانی است .

چهل سال ایستادگی و مقاومت و پایداری جانانۀ ملت قهرمان و ظلم ستیز ایران اسلامی در برابر چهل  سـال خبـاثت و شـرارت و جنایت و تحریم های همه جانبه و ظالمانۀ امریکا پس از وقوع انقلاب اسلامی، بألاخره باعث بیداری ملت ها و جهانشمول شدن شعار"مرگ بر امریکا"و تنزل جایگاه امریکا در بین افکار عمومی و برملا شدن چهره خبیث و منافقانه آنان در سطح منطقه و جهان شد .

یوم الله سیزدهم آبان تجلی حقیقی، مولود عینی، الگوی  امروزی  و تمام نمای پیام تاریخی، جهانشمول و مفاهیم ارزشمند و گرانسنگ حماسۀ جاویدان قیام عاشورای حسینی است؛ و آمریکای جنایتکار خائن و مخل نظم و امنیت عمومی و صلح  جهانی  به عنوان شیطان بزرگ، " مصداق اتم استکبار" و فرزند نامشروع جریان های طاغوتی و سلطۀ اغواگرایانۀ شیاطین است .

مراسم 13 آبان امسال ، روز بزرگ «مرگ بر آمریکا» و  مرگ برخباثت ها و جنایت های مختلف او علیه بشریت است، و تا زمانی که  سیاست های استکباری وخوی ظالمانه و ددمنشانۀ  امریکا  علیه ایران و سایرکشورها  و دولت های مستقل، آزادیخواه و عزت طلب ادامه یابد، نه اینکه شعار «مرگ بر آمریکا»،  به عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین شعار مردم در تظاهرات  ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان و سایر مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی حذف نمی گردد، بلکه این شعار و پیام با وسعت و فراگیری تاریخی و آزادیبخش خود و با درنوردیدن تمامی مرزهای جغرافیایی، سیاسی، دیپلماتیک و انسانی، هرروز فراگیر تر و  جهانشمول تر از قبل می شود .

شعار "مـرگ بـر آمریـکا"،"مـرگ بـر انگلیـس"،"مـرگ بر صهیونیسـم و اسـرائیل"و"مرگ بر استکبار" امروز ملت عاشورایی ایران، ترجمان همان شعار "هیهات منا الذله" اباعبدالله الحسین(ع) و لبیک به  ندای جـاودان"هـل مـن نـاصـر ینـصـرنـی" امـام حسـین(ع) در ظـهر عـاشـوراست .

به درستی؛ رمز آزادگی و عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران، استکبارستیزی و مقابله با ظلم سلطه‌گران عالم است و وجه اشتراک عاشورای حسینی و سه واقعۀ مهم یوم الله 13 آبان، همان" روح مبارزه  با ظلم و ظالم و استکبار" است .

مـراسـم تـظاهـرات ضـد اســتـکبـاری یـوم الله 13آبـان صـبح روز یـکشـنبـه در سـراسـر استان کهگیلویه و بویراحمد و در یاسوج به صـورت ویـژه از سـاعـت 09:30 صـبح، از میدان هفتم تیر برگزار می‌شود .

شـورای همـاهنـگی تـبلیـغات اسـلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان و گرامیداشت شهدای گرانقدر یوم الله 13 آبان؛ از مردم انقلابی وعاشورایی استان، دعوت می کند تا با حضور عاشورایی، وحدت بخش، انقلابی، گسترده و حماسی خود در "تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان"، ضمن نمایش خشم و نفرت انقلابی علیه استکبار جهانی، بر مواضع اصولی خود  و آرمان های شهدا و امام شهیدان مهر تأییدی مجدد زنند و با سـردادن  شـعار  همیشـگی خـود؛ یعنـی،  "مرگ بر امریکا  و مرگ بر اسرائیل"، فریاد رسای « هیـهـات منـا الـذلـه »  حسـینی را بـار دیـگر به گـوش وجدان‌های آگاه و حقیقت طلب جهان برسانند .

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha