• جمعه / ۱۸ آبان ۱۳۹۷ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-42154
  • خبرنگار : 50223

امام جمعه موقت یاسوج:

دشمنان اسلام در فضای مجازی دنبال باورزدایی هستند

دشمنان اسلام در فضای مجازی دنبال باورزدایی هستند

امام جمعه موقت یاسوج گفت: دشمنان اسلام در فضای مجازی دنبال باورزدایی در خصوص اربعین حسینی هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام سید فرج الله موسوی اعظم روز جمعه، ۱۸ آبان ماه ۹۷ در خطبه های نماز جمعه یاسوج با اشاره به باور زدایی ها دشمنان اسلام از گذشته تا کنون و مطرح شدن برخی مسایل در خصوص پیاده روری اربعین حسینی که چرا این همه هزینه می شود، افزود: دشمنان اسلام در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی دنبال باور زدایی هستند و باورهای مردم را زیر سوال می برند و مورد هجمه قرار می دهند که مردم مسلمان بیدار و آگاه باشند و تحت تاثیر این افراد قرار نگیرند.
وی اظهارکرد: مسلمانان، غیر مسلمانان، کودک، پیر، جوان و مرد و زن در گردهمایی و حماسه ای بزرگ و جهانی راهپیمایی اربعین حسینی شرکت می کنند.
امام جمعه موقت یاسوج خاطرنشان کرد: برخی ها بعنوان خدام با عشق و ارادت به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی کردند و این حرکت ها باید زنده شوند.
حجت الاسلام موسوی اعظم تصریح کرد: تمامی توطئه های آمریکای جنایتکار و خبیث یکی پس از دیگری خنثی می شود ، گرچه خودش را داعیه دار حقوق بشر می داند اما ۱۱۰میلیارد دلار اسلحه به عربستان سعودی و امارات می فروشد تا کشورهای اسلامی بخصوص یمن و سوریه را از بین ببرد.
وی ادامه داد: آمریکا سرمایه عربستان سعودی را همچون گاو شیرده می دوشد و هزینه می کند تا داعش به جان کشورها و ملتهای اسلامی از جمله سوریه، افغانستان، ایران اسلامی، یمن، عراق، لبنان و پاکستان بیندازد و منجر به کشتار مسلمان شود .
امام جمعه موقت یاسوج عنوان کرد: هدف آمریکای جنایتکار از جنگ نیابتی در کشورهای اسلامی نه تنها مردم بلکه اسلام ستیزی است.
موسوی اعظم با اشاره به آغار ماه ربیع الاول و تبریک این ماه بیان کرد: هجرت نبی مکرم اسلام اسلام(ص) از مکه به مدینه منوره و همچنین فداکاری امام امیرالمومنین علی علی(ع) که نقشه قتل پیامبر را خنثی کرد و "لیله المبیت" است، از رویدادهای این ماه است.
وی با بیان اینکه مساجد باید رونق داشته باشند، تاکید کرد: مسجد می سازیم و نماز هم می خوانیم اما مسجد رونقی ندارد، ساخت حسینیه را نفی نمی کنم و نمی گویم که حسینیه نسازیم اما ثواب ساخت مسجد با حسینیه قابل مقایسه نیست و اگر مسجد ساخته می شود باید رونق داشته باشد.
امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به دهه وقف که از ۱۵ تا ۲۴ آبان ماه نامگذاری شده است، اضافه کرد: وقف در هر زمینه ای باشد باید در جهت نیت واقف هزینه شود.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha