• دوشنبه / ۲۸ آبان ۱۳۹۷ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-42288
  • خبرنگار : 50223

معاون فرهنگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

بهره برداری از۱۵پروژه در هفته بسیج/تجمع بزرگ شکوه مقاومت و پایداری بسیجیان

بهره برداری از۱۵پروژه در هفته بسیج/تجمع بزرگ شکوه مقاومت و پایداری بسیجیان
معاون فرهنگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۱۵ پروژه عمرانی طی هفته بسیج در این استان به بهره برداری می رسد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسنا کهگیلویه و بویراحمد علی محمدی ظهر دوشنبه، 28آبان ماه در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج افزود: اعزام کاروان های راهیان نور در هفته بسیج با کیفیت بهتر اجرایی و جلسات بصیرت افزایی و روشنگری با مضمون و موضوع هفته بسیج و چهل سالگی انقلاب اسلامی به شکل ویژه در دستور کار قرار دارد .

وی با بیان اینکه عطر افشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا در این هفته نیز اجرایی می شود، اظهارکرد: نشست تبیین چهل سالگی انقلاب اسلامی با حضور اساتید کشوری برگزار می شود .

معاون فرهنگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فرماندهان شهرستان ها نیز در محورهای چهل سالگی انقلاب اسلامی، تبیین خدمات و حمایت از مردم مظلوم یمن طی روز جمعه و پیش از خطبه ها سخنرانی خواهند کرد .

محمدی تصریح کرد: همچنین اعزام تیم های پزشکی و برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم و اجرای جشن های ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) برای این هفته هدفگذاری شده است .

وی ادامه داد: پخش فیلم های جشنواره انقلاب در حسینیه شهرستان ها اجرایی و تجمع بزرگ شکوه مقاومت و پایداری بسیجیان نیز با حضور اقشار مختلف بسیج در تمام شهرستان ها برگزار می شود .

معاون فرهنگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در ایام هفته بسیج بحث ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی مد نظر قرار دارد و به صورت ویژه در برنامه ها کار خواهد شد .

محمدی با بیان اینکه دیدار و بازدید با پیشکسوتان، ایثارگران و بسیجیان عرصه ایثار و شهادت برای هفته بسیج هدفگذاری شده است، اضافه کرد: همچنین دیدار فرماندهان و مسئولین سپاه و بسیج با مردم در مساجد و حسینیه ها را خواهیم‌ داشت.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha