• چهارشنبه / ۳۰ آبان ۱۳۹۷ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-42318
  • خبرنگار : 50223

آغاز ثبت نام بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی از 29 آبان

آغاز ثبت نام بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی از 29 آبان

مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم‌ رهبري در دانشگاههای آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیست و دومین دوره طرح ملی ازدواج دانشجویی از روز سه‌شنبه 29 آبان ماه آغاز و تا 30 دی ماه سال جاری ادامه دارد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسنا کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام سید حکمت الله هاشمی پور روز چهارشنبه، 30 آبان ماه در نشست با خبرنگاران افزود: این مراسم در قالب بیست و دومین دوره طرح ملی ازدواج دانشجویی با عنوان «همسفر تا بهشت» با همکاری دانشگاههای استان طی سال جاری با اعزام زوج های دانشجو به مدت سه روز به مشهدالرضا(ع) برگزار می‌شود .

وی اظهارکرد: شرکت کنندگان در این طرح ملی از تخفیف شهریه و نمره تشویقی دروس گروه معارف برخوردار می‌شوند و بسته های فرهنگی نیر اهداء خواهد شد .

مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم‌ رهبري در دانشگاههای آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دانشجویان مزدوج واجد شرایط، برای ثبت نام در این جشن باید به دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها مراجعه کنند و در دانشگاه‌هایی که فاقد دفتر نمایندگی رهبری هستند، دانشجویان می‌توانند به رابط فرهنگی، امور دانشجویی یا دفتر نهاد رهبری استان مراجعه کنند .

هاشمی پور با بیان اینکه برای شرکت در این مراسم دانشجویی باید یکی از زوجین دانشجو باشد، تصریح کرد: دانشجویانی که تاریخ ازدواج آنها از یکم فروردین ماه 96 تا یکم آذر ماه 97 باشد می توانند در این دوره ازدواج دانشجویی ثبت نام و شرکت کنند.

وی عنوان کرد: دوره های آموزشی تخصصی برای زوجین نیز برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم‌ رهبري در دانشگاههای آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت نام سفر به عتبات عالیات دانشجویی طی آذر ماه خبرداد و گفت: به دانشجویانی که تمایل به شرکت در این سفر معنوی داشته باشند با همکاری بانک ملت یک میلیون و 800 هزار تومان تا دو میلیون تومان وام پرداخت می شود.

هاشمی پور بیان کرد: این سفر به صورت زمینی برای دانشجویان متاهل، دختران مجرد، استاید و کنارکنان دانشگاههای آزاد اسلامی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: ثبت نام کنندگان سفر عتبات عالیات دانشجویی دانشگاه آزاد بهمن ماه اعزام خواهند شد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha