• پنجشنبه / ۱ آذر ۱۳۹۷ / ۲۳:۰۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-42336
  • خبرنگار : 50223

اقتدار توام با رافت عامل اعتماد جامعه به پلیس است

اقتدار توام با رافت عامل اعتماد جامعه به پلیس است

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان کهگیلویه وبویراحمد گفت: رویکرد اقتدارگرایانه توام با رافت، محبت و صمیمیت پلیس در زمینه ایجاد امنیت و نظم عمومی در جامعه سبب افزایش میزان محبوبیت و اعتماد بیش از پیش مردم به مجموعه نیروی انتظامی شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام قدرت الله خرم روز در بیستمین همایش فرماندهان، مدیران ،مسئولان عقیدتی سیاسی و روسای پاسگاه های نواحی و مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد افزود: تلاش ها و فعالیت های شبانه روزی پلیس و نیروی انتظامی استان در عرصه های گوناگون و برقراری و ایجاد امنیت در جامعه قابل تحسین است.
وی اظهارکرد: بزرگترین افتخار و سرمایه برای مجموعه پلیس و نیروهای انتظامی در سراسر کشور رضایتمندی مردم و اعتماد جامعه به این مجموعه عظیم است و امروزه این مهم تحقق یافته است.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: رهبری فرزانه انقلاب بارها و در بسیاری از مناسبت ها از تلاش ها و انجام ماموریت های نیروی انتظامی ابراز رضایت کرده که همین امر خود موید تلاش های قابل تقدیر این مجموعه در ایجاد امنیت در عرصه های مختلف بوده است.
حجت الاسلام خرم روز نقش تعیین کننده پلیس و نیروی انتظامی در برگزاری باشکوه و امن انتخابات و حفاظت و پاسداری از صندوق های اخذ رای را یادآور شد و تصریح کرد: یکی از پشتوانه های مهم دفتر نظات و بازرسی شورای نگهبان و ناظران و بازرسان در زمینه برگزاری انتخابات مختلف در استان پلیس است.
وی اضافه کرد: دشمن، امروزه جبهه های جدیدی را برای ایجاد ناامنی در سطح کشور به ویژه در حوزه معیشت و اقتصاد مردم نشانه رفته که ضرورت هوشیاری و برخورد به موقع نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی در این راستا بیش از پیش احساس می شود.
به گزارش ایسنا، بیستمین همایش فرماندهان، مدیران ،مسئولان عقیدتی سیاسی و روسای پاسگاه های نواحی و مناطق مختلف کهگیلویه وبویراحمد روز پنجشنبه، یکم آذر ماه با حضور جمعی از مسئولان و مقامات اجرایی در محل سالن همایش های فرماندهی انتظامی استان در یاسوج برگزار شد.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha