• دوشنبه / ۱۲ آذر ۱۳۹۷ / ۱۸:۱۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-42444
  • خبرنگار : 50223

ابتکار:

میزان گفت‌وگو در خانواده‌ها به ۲۰ دقیقه رسیده است

میزان گفت‌وگو در خانواده‌ها به ۲۰ دقیقه رسیده است
معاون امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری گفت: میزان گفت‌وگو در خانواده ها از دو ساعت در ۱۰ سال گذشته به ۲۰ دقیقه رسیده است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسنا کهگیلویه و بویراحمد معصومه ابتکار در نشست گفت‌وگوی ملی خانواده و بین نسلی کهگیلویه و بویراحمد، افزود: دولت برای تحقق بسیاری از شاخص‌ها و اهداف تعریف شده برنامه‌های مختلفی دارد .

وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان، اظهارکرد: ضربه زدن به کشور و ایجاد ناامیدی در میان مردم از جمله برنامه‌های دشمنان است که تحقق تاب‌آوری گام موثری برای ناکام گذاشتن اقدامات دشمنان است .

معاون امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری با بیان اینکه باوجود همه تلاش ها، همچنان مشکلات اقتصادی وجود دارد، خاطرنشان کرد: رویکرد دولت نیز حل مشکلات اقتصادی و بهبود شرایط است .

ابتکار با اشاره به اهمیت خانواده تصریح کرد: بحث خانواده یکی از مولفه‌های اجتماعی مهم هر کشوری است و اگر همگرایی و انسجام لازم در خانواده باشد، عبور از مشکلات محقق شده و در کنار دولت می تواند در جهت اعتلای جامعه حرکت کند .

وی با اشاره به تاکید کشورها بر پیوستگی و تقویت بنیان خانواده، ادامه داد: تاب آوری بیشتر، کاهش آسیب ها و تحقق توسعه و رشد از خروجی های تقویت خانواده است .

معاون امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری با تاکید بر اقدامات دولت در کاهش آسیب های اجتماعی، عنوان کرد: همچنین توسعه اقتصادی و اشنغال نیز مورد تاکید است .

ابتکار با بیان اینکه در معاونت زنان و خانواده با کمک نهادهای مدنی، یکی از مشکلات خانواده که اختلال ارتباطی است پوشش داده شود، بیان کرد: طلاق عاطفی و عدم گفت‌وگوی خانواده از مشکلات آسیب‌زا در حوزه خانواده بوده که عوامل متعددی در شکل گیری این آسیب‌ها دخیل است .

وی اظهارکرد: پایین آمدن کیفیت گفت‌وگو از دیگر آسیب‌های این حوزه است و فاصله بین نسلی نیز بروز مواردی آسیب‌زا را شکل داده است .

معاون امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری گفت: مفاهیم اصلی فرهنگ اسلامی- ایرانی موارد مختلفی را در محور خانواده مطرح کرده است .

ابتکار با اشاره به کارکردهای اجتماعی احزاب و نقش آن در تحقق خروجی محور برنامه‌ها، اضافه کرد: در این حوزه دعوت به همکاری انجام شده و امید است با سرمایه انسانی مناسب کشور و فعالیت‌های آموزشی، تحقق توسعه مهارت‌های ارتباطی را داشته باشیم . آموزش، توان افزایی، آگاهی و کار اصولی توسعه ارتباطی را رقم می زند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha