• پنجشنبه / ۲۹ آذر ۱۳۹۷ / ۱۱:۵۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-42605
  • خبرنگار : 50223

پیام تسلیت رئیس دانشگاه یاسوج در پی درگذشت عضو شورای صنفی دانشگاه

پیام تسلیت رئیس دانشگاه یاسوج در پی درگذشت عضو شورای صنفی دانشگاه

دکتر احمد عریان -رئیس دانشگاه یاسوج، طی پیامی درگذشت مرحوم مجید صائب فر، یکی از دانشجوی ارشد جامعه شناسی این دانشگاه را خانواده و جامعه دانشگاهی تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دانشگاه یاسوج در این پیام آمده است؛

انالله و انا الیه راجعون

عروج ملکوتی و نابهنگام آقای «مجید صائب‌فر» دانشجوی کارشناسی ارشد جامعه شناسی دانشگاه یاسوج باعث تالم و تاسف فراوان شد. جوانی که در اوج شکوفایی و تمرین پرواز بود بناگاه در چنگال تقدیر، زمین‌گیر شد.

«مرحوم صائب‌فر» دانشجوی نیک سیرت و خوش اخلاقی بود که در دانشگاه جایگاه ویژه ای پیدا کرده بود و یکی از امیدهای آینده به شمار می رفت .

فعالیت اجتماعی و تاثیرگذار ایشان در دانشگاه از جمله دبیر شورای صنفی، انجمن علمی جامعه ‌شناسی ‌و‌ مدیر مسئولی ‌نشریه‌ دانشجویی ‌افق،‌‌‌‌ شاخص‌هایی ‌برای‌ ارزیابی ‌شخصیت و توان علمی و اجرایی آن عزیز بود .

در حقیقت اینجانب فرزندی عزیز و دوست داشتنی، دانشجویان دانشگاه یاسوج برادری گرامی و استادان دانشگاه یاسوج شاگردی مهربان، کوشا و نجیب را از دست دادند که فقدان آن هیچگاه جبران نخواهد شد .

درگذشت نابهنگام مجید عزیز جامعه علمی و به ویژه مجموعه دانشگاه یاسوج را در غمی جانکاه فرو برد که برای تحمل آن به شکیبایی فراوان نیاز است .

اینجانب به نمایندگی از جامعه علمی استان این مصیبت عظیم را به خانواده بزرگوار صائب فرو منسوبین ایشان، اساتید و دانشجویان دانشگاه یاسوج صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن عزیز را‌حل علو درجات و برای مجموعه صبر و شکیبایی از درگاه خداوند قادر متعال مساَلت می نمایم.

به گزارش ایسنا، «مجید صائب‌فر» از دانشجویان مستعد جامعه شناسی و عضو سابق شورای مرکزی انجمن اسلامی پیروان خط امام و عضو کنونی شورای صنفی دانشگاه یاسوج در مقطع فوق لیسانس بود و همزمان بدلیل مشکلات مالی در یک رستوران در یاسوج، مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیز مشغول به کار بود که به صورت ناگهانی فوت کرد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha