• چهارشنبه / ۵ دی ۱۳۹۷ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-42662
  • خبرنگار : 50223

برگزاری جشن بزرگ انقلاب با محوریت مناطق روستایی و عشایری

برگزاری جشن بزرگ انقلاب با محوریت مناطق روستایی و عشایری

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن بزرگ انقلاب با محوریت مناطق روستایی و عشایری خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید نصرالله مصطفوی نژاد ظهر چهارشنبه، پنجم دی ماه در جمع خبرنگاران، افزود: در هر شهرستان نیز دو منطقه با برنامه ریزی و هماهنگی برای برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب در نظر گرفته می شود .

وی با اشاره به چهل سالگی انقلاب و بیانات امام خمینی(ره)، اظهارکرد: پیروزی که در سال ۵۷ و ۵۸ رقم خورد، معجزه قرن و انفجار نور بود .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دهه فجر فرصت طلایی برای بازخوانی و بیان دستاوردها و اقدامات است و هرچه از زمان انقلاب بگذرد، اهمیت تبیین دستاوردها و اقدامات دو چندان می شود .

حجت الاسلام مصطفوی نژاد، سیاه نمایی، بزرگ کردن مشکلات، کوچک شمردن خدمات و ضعیف و ناتوان جلوه دادن مسئولین را از جمله اقدامات دشمنان دانست و تصریح کرد: تبیین دستاورد ها، اقدامات و خدمات نظام برای بخش های مختلف جامعه ضروری است .

وی ادامه داد: مردم ما طی این ۴۰ سال نشان دادند که مقابل تمام توطئه ها ها ایستاده و می ایستند و مسئولان نیز باید تمام توان خود برای بهبود خدمات رسانی به مردم را در طبق اخلاص بگذارند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت کمیته ای با محوریت چهل سالگی انقلاب خبر داد و عنوان کرد: تبیین و انعکاس اقدامات انجام شده و پوشش مناطق روستایی و عشایری با محورهای چهل سالگی انقلاب و دهه فجر از محورهای این برنامه است .

حجت الاسلام مصطفوی نژاد بیان کرد: تبیین اقدامات انجام شده پس از انقلاب، فراهم سازی زمینه مشارکت دستگاه های متولی حوزه عشایری و روستایی با محوریت برنامه های دهه فجر و بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی هنری حوزه روستایی و عشایری با هدف افزایش نشاط از برنامه های هدفگذاری شده است .

وی ویزیت و درمان رایگان بیماران در مناطق روستایی و عشایری وهمچنین اجرای طرح های رایگان واکسیناسیون دام با همکاری دامپزشکی استان را از دیگر برنامه های مورد در نظر در آستانه چهل سالگی انقلاب دانست .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در زمان قبل از انقلاب، سطح زیر کشت محصولات باغی استان ۲۶۳۰ هکتار بود که در حال حاضر به ۳۸ هزارو ۳۲۸ ‌هکتار رسیده است .

حجت الاسلام مصطفوی نژاد  اظهارکرد: همچنین تولیدات باغی استان از ۲۲ هزار تن محصول پیش از انقلاب به ۲۶۰ هزار و ۱۲۲ تن رسیده است .

وی گفت:  قبل از انقلاب اشتغال زایی بخش کشاورزی استان چهارهزارو ۳۷۰ نفر بود که در حال حاضر به ۵۴ هزارو ۳۹۳ نفر رسیده است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در حال حاضر در بخش های مختلف کشاورزی رشد بسیار بالای تولید و خدمات به نسبت قبل از انقلاب را به شکل محسوس شاهدیم.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha