• جمعه / ۷ دی ۱۳۹۷ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-42679
  • خبرنگار : 50223

امام جمعه موقت یاسوج:

۹دی حماسه عظیم ملت ایران در سراسر کشور بود

۹دی حماسه عظیم ملت ایران در سراسر کشور بود

امام جمعه موقت یاسوج گفت: ۹دی حماسه عظیم ملت ایران در سراسر کشور بود.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: این عالم مجاهد یار دیرین امام(ره)، یاور رهبری و یک سیاستمدار برجسته بود و ارتحال این عالم وارسته به عنوان ضایعه دردناک ملت ایران و حوزه‌های علمیه را به سوگ نشاند .

وی با اشاره به هفتم دی ماه سالروز صدور فرمان حضرت امام(ره) مبنی بر تشکیل نهضت سوادآموزی اظهارکرد: این اقدام باعث افزایش میزان سواد و‌ همچنین ارتقای سطح علمی کشور شد به طوری که هم‌اینک رشد علمی کشور در دنیا قابل توجه است و تعداد دانشجویان از حدود ۱۵۰ هزار نفر قبل از انقلاب به ۴ میلیون رسیده است .

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به خروج نیروهای نظامی آمریکا از سوریه خاطرنشان کرد: به دستور دونالد ترامپ نظامیان آمریکایی از سوریه خارج شدند که این اقدام، بیانگر شکست آمریکا در برابر ایران بود و اقتدار نظام را ثابت کرد همچنین خروج نظامیان آمریکایی افول قدرت پوشالی این کشور در منطقه و‌ جهان را ثابت کرد .

حجت الاسلام خاضع تصریح کرد: ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، فتنه سال ۸۸  شیرینی حضور ۸۵ درصدی ملت ایران پای صندوق‌های رای را در گام همه تلخ کرد .

وی ادامه داد: این فتنه یک اقدام از قبل طراحی شده از سوی دشمنان با هدف براندازی نظام و انقلاب بود اما ملت با بصیرت و ولایت‌مدار ایران این توطئه را خنثی کردند و رهبر معظم انقلاب با روشنگری‌ها این هجمه گسترده دشمنان را به خوبی مهار کردند .

امام جمعه موقت یاسوج عنوان کرد: ۹دی حماسه عظیم ملت ایران در سراسر کشور بود و نشان داد که ملت ایران هرگز اجازه نمی‌دهند انقلابی که میراث خون شهدا است پایمال شود .

خاضع با بیان اینکه برخی خواص بی‌بصیرت فریب دشمن را خوردند و خیانت مرتکب شدند، بیان کرد: فتنه سال ۸۸خسارت‌های زیادی برای کشور به دنبال داشت که از جمله آنها خدشه‌دار شدن چهره نظام در عرصه بین‌المللی، تشدید تحریم‌ها ظالمانه دشمنان و تعرض به اموال عمومی بود .

وی تاکید کرد: در مقابل این خسارت‌ها حضور ملت ایران در حماسه ۹ دی باعث اقتدار ایران در دنیا شد و باید همیشه هوشیار و آگاه باشند و بدانند که دشمنان لحظه‌ای از توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران دست بر نمی‌دارند .

امام جمعه موقت یاسوج اضافه کرد: ملت ایران در ۹ دی ماه امسال با حضور گسترده خود تجدید بیعت دوباره با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های نظام و انقلاب خواهند داشت.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha