• جمعه / ۷ دی ۱۳۹۷ / ۱۵:۵۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-42681
  • خبرنگار : 50223

استاندار:

تخت‌های بیمارستانی‌ کهگیلویه و بویراحمد به بیش از ۱۲۰۰ تخت رسیده است

تخت‌های بیمارستانی‌ کهگیلویه و بویراحمد به بیش از ۱۲۰۰ تخت رسیده است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تخت‌های بیمارستانی‌ این استان به بیش از ۱۲۰۰ تخت رسیده است .

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد علی‌محمد احمدی در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر بهداشت افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تعداد تخت‌های بیمارستانی در این استان کمتر از ۱۰۰ تخت بود اما امروز تخت‌های بیمارستانی‌این استان به بیش از ۱۲۰۰تخت رسید که این دستاورد از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است .

وی اظهارکرد: خدمات نظام جمهوری اسلامی به‌ویژه در مناطق کم برخوردار و مناطق حوزه زاگرس که قبل از انقلاب از زیرساخت‌های خوبی برخوردار نبودند بر کسی پوشیده نیست .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیمارستان 294 تختخوابی یاسوج از دستاوردهای بزرگ نظام در حوزه سلامت است، خاطرنشان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تعداد تخت‌های بیمارستانی در این استان کمتر از 100 تخت بود اما امروز تخت‌های بیمارستانی‌این استان به بیش از 1200 تخت می‌رسد که این دستاورد از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است .

احمدی تصریح کرد: امیدواریم این تلاش‌ها که دستاورد نظام و انقلاب است برکت، سلامتی و توفیق بیشتر برای مردم استان داشته باشد و در آینده شاهد افتتاح پروژه‌هایی باشیم که خدمات‌رسانی مطلوب به مردم استان انجام داده و شاخص‌های استان را به شاخص‌های کشوری نزدیک کند .

وی عنوان کرد: دشمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی القای ناکارآمدی را در دستورکار قرار داده اما ملت ایران به‌ویژه مردم این استان خدمات چهار دهه انقلاب اسلامی و زیرساخت‌های ایجاد شده را می‌بینند .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: همان طور که رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس از کیان این  انقلاب و نظام دفاع کردند عزم ما هم این است که با همدلی و اتکا به خدا و بهره‌گیری از ظرفیت مردم راه و مسیر توسعه را با اقتدار ادامه دهیم.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha