• جمعه / ۱۴ دی ۱۳۹۷ / ۱۳:۵۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-42749
  • خبرنگار : 50223

امام جمعه موقت یاسوج:

آمریکا و عربستان در سوریه شکست خوردند

آمریکا و عربستان در سوریه شکست خوردند
امام جمعه موقت یاسوج گفت: هزینه های عربستان در سوریه برای حمایت از داعش و نقشه ایجاد این گروه تروریستی از سوی آمریکا شکست خورد.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم در خطبه های نماز جمعه، ۱۴ دی ماه این شهر افزود: ثروت کلان عربستان سعودی در سوریه، برای حمایت از داعش هزینه شد اما نقشه ایجاد داعش که از سوی آمریکا طراحی شده بود، شکست خورد.
وی اظهارکرد: هم اکنون آمریکا در حال خروج نیروهای نظامی خود در سوریه است و به هیچ  کدام از اهداف در این کشور اسلامی دست نیافته است.
امام جمعه موقت یاسوج خاطرنشان کرد: مردم استان در آیین بزرگداشت حماسه ۹ دی امسال حضور پرشور و آگاهانه‌ای داشتند که بیانگر وفاداری آنان به دین اسلام، نظام و انقلاب است و قابل تحسین بود.
موسوی اعظم با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان و نظام سلطه و بیگانگان تلاش‌های زیادی برای شکل نگرفتن انقلاب کردند اما تلاش‌های آنان به فضل الهی بی‌نتیجه ماند و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و در نتیجه نظام اسلامی مستقر شد.
وی ادامه داد: در اوایل پیروزی انقلاب عده‌ای در داخل کشور به دنبال منحرف کردن انقلاب بودند و‌ مباحثی شامل جمهوری دموکراتیک، جمهوری ایرانی بودند که امام (ره)با همه صحبت‌ها مخالف کردند و گفتند جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر نه یک کلمه بیشتر.
امام جمعه موقت یاسوج عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان با راه‌اندازی اختلافات قومی و قبیله‌ای و حمایت از کشور عراق برای آغاز حمله نظامی به ایران به دنبال تضعیف و از بین بردن انقلاب بودند که نقشه آنان خنثی و نقش برآب شد.
موسوی اعظم بیان کرد: بسیاری از کشورهای دنیا در جنگ هشت ساله حمایت همه جانبه‌ای از رژیم بعث عراق داشتند اما ایمان، اعتقاد و ولایت‌مداری ملت ایران باعث شد که ایران در این جنگ نابرابر به پیروزی برسد.
وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی به لطف الهی با نثار خون شهدا، همراهی مردم و رهبری امام خمینی پیروز شد و در حال حاضر در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha