• چهارشنبه / ۳ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۷:۳۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-42925
  • خبرنگار : 50223

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

فروختن قلم وکنارگذاشتن حق و عدالت بخاطر لبخند دیگران خیانت است

فروختن قلم وکنارگذاشتن حق و عدالت بخاطر لبخند دیگران خیانت است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فروختن قلم وکنارگذاشتن حق و عدالت بخاطر لبخند دیگران خیانت است .

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد علی محمد احمدی چهارشنبه، سوم بهمن ماه در آیین افتتاحیه نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویواحمد، افزود: انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود و برای اعتلا و رشد کشورها، هیچ سرمایه ای بالاتر از سرمایه فرهنگی نیست .

وی اظهارکرد: تا فرهنگ یک کشور دچار تحول اساسی نشود، کشور به جایگاه واقعی خود دست پیدا نمی کند .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تولیدات فرهنگی حساس ترین، بی بدیل ترین و ارزشمند ترین تولیداتی است که اگر در یک کشور مقدمات و ملزومات آن فراهم شد، آن کشور می تواند افق های بی نظیری را تجربه کند، گفت: کتاب قدیمی ترین رسانه ای است که پا به پای پای شکل گیری تمدن بشری در کنار بشر بوده است .

احمدی تصریح کرد: با وجود تحولات تکنولوژیک که امروز به ما بسترهای متفاوتی برای تولید محتوا و دسترسی به متون داده، هیچ رسانه ای حلاوت، همراهی و شیرینی کتاب را با خود به همراه نداردـ

وی ادامه داد: یکی از شاخصه های اصلی تبیبن جایگاه های توسعه انسانی در دنیا، بحث کتاب و تولید اندیشه در بستر کتاب است .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امروز خوشحالیم که آغازین روزهای فجر انقلاب اسلامی در بهمن پایدار و به یاد ماندنی، با رخداد نمایشگاه کتاب استان آغاز شده است .

احمدی بیان کرد: امید است فرزندان فرهیخته، ادیب و اهل هنر استان، این انس و همدلی که با کتاب داشته اند، ادامه داشته باشد .

وی با اشاره ارتقای دسترسی مردم در حوزه رسانه، اضافه کرد: رسانه های دیجیتال و غیر دیحیتال بستر بسیار مهمی است که فضایی در اختیار ما قرار می دهد که از محیط پیرامون، کنش های اجتماعی و تحولات اجتماعی باخبر شویم .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: خوشا به حال جوامعی که تولید محتوای عزتمندانه، سالم وآگاهانه دارد و خوشا به حال مردمی که با استفاده از ظرفیت ها در فضای دیجیتال، بهره لازم را برای رشد جامعه به کار می گیرند .

احمدی با اشاره ظرفیت استان در حوزه کتاب، رسانه های دیجیتال و غیر دیحیتال، تصریح کرد: باید اهتمام داشته باشیم که رسانه های ما بستر مناسبی برای آگاهی بخشی به جامعه و زمینه سازی برای تحول جامعه باشند .

وی ادامه داد: در این مقطع خاص نیز رسانه های ما رسالت دارند که از استقلال و عزت کشور و از رنجی که ملت بزرگ ما از ۱۰۰ سال قبل و به خصوص در چهار دهه اخیر برای استقلال کشور کشیدند، دفاع کنند . 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: رسانه های ما در سطح استانی نیز وظیفه دارند که از عزت و کرامت مردم دفاع کنند و قلم زنی های ما در رسانه ها باید برای آینده بهتر فرزندان کشور باشد .

احمدی اظهارکرد: مدیر رسانه ما، قلم زن ما، تولید کننده ما درحوزه مجازی و غیر مجازی باید شجاعت و شهامت داشته باشند. وای به روزی که قلممان را بفروشیم و بخاطر لبخند کسی حق و عدالت را کنار بگذاریم و وای به روزی که برای مطامع کوتاه مدت، آنچه که به عزت و استقلال و رشد و پیشرفت مردم منتهی می شود را در معرض معامله قرار دهیم .

وی افزود: در آن شرایط ما دیگر رسانه نیستیم و یک خائنیم و آدم خائن نمی تواند پاسدار عزت و قدت مردم باشد .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: قلم زنی که فهم درستی از عزت، مطالبات، خواسته ها و تاریخ مردم نداشته باشد، این قلم زدن ارزشی ندارد .

احمدی گفت: امروز به برکت نظام فضای دیجیتال و غیر دیجیتال در اختیار ما قرار گرفته و خدا را شاکریم که در فضای جمهوری اسلامی قدرت نقد، سخن گفتن و قلم زنی برای ما فراهم شده است .

وی اضافه کرد: باید همه ما برای دفاع از حق، عدالت و دستاوردهای ملت اهتمام کرده و از آنهایی که جسارت مطالبه گری و حق گویی دارند، دفاع کنیم.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha