• چهارشنبه / ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۲:۱۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-43712
  • خبرنگار : 50223

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

رشد شاخص های آموزش و پرورش و بهداشت و درمان قابل انکار نیست

رشد شاخص های آموزش و پرورش و بهداشت و درمان قابل انکار نیست

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تراز رشد شاخص ها در ۲ حوزه آموزش و پرورش و بهداشت و درمان در کشور حتی از سوی دشمنان در سطح بین المللی هم غیرقابل انکار است .

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد علی محمد احمدی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان افزود: اینکه آموزش و پرورش در جایی برای یک دانش آموز هم یک معلم و فضای آموزشی اختیار کرده بی انصافی است که قدردان نبود و بی انصاف تر اینکه آمارها را وارونه جلوه داد و در سطح ملی منعکس کرد .

وی تاکید کرد اگر تریبونی و رسانه ای در اختیار داریم باید نسبت به آن تعهد داشته باشیم، اظهارکرد: آموزش و پرورش در این استان به دلیل تعدد روستاها، پراکندگی، سخت گذر بودن در سخت ترین شرایط و جاها به نحوه شایسته خدمت رسانی می کند و نباید این خدمات را انکار و نادرست جلوه داد، چرا که لطمه زدن به عزت آموزش و پرورش و مردم استان است .  

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خدمت به امر آموزش و تعلیم و تربیت را بهترین نوع خدمت و هزینه در این راه را بهترین سرمایه گذاری می دانیم و مصمیم تا با همه محدودیت ها شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که آموزگاران با تلاش بیشتر و دانش آموزان با تحرک و انگیزه بالاتری به سمت مهارت آموزی و کسب علم و دانش حرکت کنند .

احمدی تصریح کرد: تاکید بر این است که فضاهای آموزشی، تجهیزات و امکان آموزشی در استان روز به روز به سمت استاندارد سازی حرکت کند . 

وی با اشاره به اینکه در بارش ها و سیل اخیر در استان خساراتی به فضاهای آموزشی استان وارد شد، ادامه داد: در این خصوص در جلساتی با جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به طور اجمال صحبت شده است، باید تلاش کنیم تا از اعتبارات اختصاصی به نحو مطلوبی استفاده کرد و به دنبال طراحی یک آمایش جدید در فضاهای آموزشی استان باشیم .

هادی زارع پور، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز هم گفت: از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه، هفته گرامی داشت مقام معلم است و در این رابطه از ۲۲ معلم نمونه استانی، ۱۴۳معلم نمونه از همه شهرستان های استان و ۱۴معلم نمونه مدارس غیردولتی تجلیل می شود .

وی افزود: براساس تصمیم شورای آموزش و پرورش استان تاریخ امتحانات ابتدایی در مناطق گرمسیری استان ۲۲ اردیبهشت ماه آغاز و دوم خرداد ماه به اتمام می‌ رسد و زمان برگزاری آزمون پایانی دوره ابتدایی در مناطق سردسیری ۲۴ اردیبهشت شروع و چهارم خرداد به اتمام می ‌رسد .

زارع پور اضافه کرد: زمان برگزاری آزمون دوره‌های متوسطه اول و دوم در مناطق گرمسیری وسردسیری۲۲ اردیبهشت آغاز و ۱۳ خرداد ماه به اتمام می‌ رسد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha