• شنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۷:۰۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-43841
  • خبرنگار : 50222

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

سران قوا در خصوص بنزین تصمیم خواهند گرفت

سران قوا در خصوص بنزین تصمیم خواهند گرفت
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: د ر خصوص بنزین تصمیم بر این شد که این مقوله به سران سه قوه واگذار شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد غلامرضا تاجگردون در جمع خبرنگاران افزود: امروز کشور شرایطی را پیش رو دارد که در جاهایی بین عزت وطن و فشارهایی را که تحمل می کنیم گیر کرده که ما محکم پای اقتدار و عزت وطن خود ایستاده ایم و در این راه نیز موفق خواهیم شد.

وی بیان کرد: اگر چه بی‌تدبیری مسئولان در این مقوله وجود دارد که آن را نمی توان نادیده گرفت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: من به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجهمی گویم که در خصوص قیمت بنزین شاهد سناریوهایی بسیار متعددی بودیم که شخصا در راستای افزایش قیمت بنزین رأی ندادم.

تاجگردون عنوان کرد: آنهایی که امروزه در رسانه‌ها بیان می‌کند و ساز مخالف دارند همان‌هایی بودند که پیشنهاد افزایش قیمت بنزینرا در مجلس مطرح کردند کهاین پیشنهاد آنها رای نیاورد.

وی گفت: اگر شرایط جلو برود کشور در شرایطی قرار خواهد گرفت که روزانه ۹۰ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف می‌شود و ما چنین میزان بنزین را در آینده نخواهیم داشت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: برای شرایط فعلی بنزین در کشور راهکارهای متعددی اعم از اجرای افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین پیشنهادات شده است.

تاجگردون بیان کرد: در خصوص بنزین تصمیم بر این شد که این مقوله به سران سه قوه واگذار شود.

وی افزود: کسانی که پیشنهاد دهندهحداکثری برای افزایش قیمت بنزین در کشور داشتند کهاین موضوع عملی نشدو هم ‌اکنون ساز مخالف می زنند و باعث به وجود آمدن این فضای فعلی در جامعه در بین مردم شدند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: دولت و مجلس صریح بیان کردند که در آن موقع افزایش قیمت صورت نخواهد گرفت و طرح آنها در مجلس رأی نیاورد.

تاجگردون اضافه کرد: یک عیب اساسی در مسئولان وجود دارد که به صراحت با مردم سخن نمی‌گویند و این عیب از گذشته تا به حال وجود دارد و اینکار مردم را بی اعتماد کرده است.

وی اضافه کرد: تصمیم مقام معظم رهبری اولای همه تصمیمات خواهد بود و ایشان با تدابیر خود با توجه به فشارهای موجود و وضع کشور بهترین تصمیم را اتخاذ خواهند کرد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha