• دوشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۰۹:۵۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-43907
  • خبرنگار : 50223

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد:

حضور ناوهای هواپیمابر آمریکا در خلیج فارس برای تامین امنیت گاو شیرده شان است

حضور ناوهای هواپیمابر آمریکا در خلیج فارس برای تامین امنیت گاو شیرده شان است

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور ناوهای هواپیمابر آمریکا در خلیج فارس برای تامین امنیت گاو شیرده شان است.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری در نشست تعاملی با خبرنگاران همراه با ضیافت افطاری در محل روابط عمومی سپاه فتح استان با اشاره به نقش دیده‌بانی که رسانه‌ها بر عهده دارند، افزود: افتخار می‌کنیم که در مجموعه سپاه فتح همواره پذیرای مجموعه‌ای بیدار و آگاه به عنوان دیده‌بانان نظام و کشور و استان هستیم .

وی با بیان فرازهایی از سخنان رهبری معظم انقلاب در خصوص نقش و جایگاه رسانه و خبرنگار در جامعه اظهارکرد: کمک به بهبود وضعیت جامعه رسالت خبرنگار است و اگر شما نقش و رسالت خود را در جامعه به درستی ایفا کنید شرایط در هر زمینه‌ای اصلاح شده و بهبود می‌یابد .

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان فرموده مقام معظم رهبری در خصوص نقش خبرنگاران در حفظ دستاوردهای انقلاب خاطرنشان کرد: خبرنگاران به مانند دیده‌بانان در مکان بلندی قرار دارند که بیش از هر قشر دیگری اوضاع جامعه را رصد می‌کنند و می‌توانند با رصد دقیق خود هر مسئولی را برای موفقیت کمک کنند و نقش آگاهی بخشی در جامعه را به درستی بر عهده بگیرند .

انصاری از دست دادن مطبوعات آزاد را به منزله از دست دادن بسیاری از دستاوردها دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانات متقن و فرمایشات راهگشای خود عفاف و تقوا و صداقت را بیش از هر چیز به رسانه‌ها گوشزد می‌فرمایند .

وی با اشاره به اینکه دشمن جنگ روانی به راه انداخته و همراه با جنگ اقتصادی به دنبال جنگ روانی در عرصه‌های دیگر نیز است، ادامه داد: یکی از موضوعاتی که شما خبرنگاران باید به تبیین آن بپردازید موضوع حضور ناو آمریکایی در خلیج فارس و تبیین درست آن برای مردم است .

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: حضور ناوهای هواپیمابر آمریکا در خلیج فارس از ابتدای انقلاب تاکنون وجود داشته و یک روند عادی است که از دوره کارتر و پیش از آن گرفته تا دوره ترامپ ادامه دارد .

انصاری بیان کرد: آمریکایی‌ها خودشان می‌دانند که پایگاه‌هایشان در صورت هرگونه خطایی چه وضعیتی خواهد داشت و در دسترس جمهوری اسلامی قرار دارند .

وی با اشاره به اوضاع و شرایط خلیج فارس اظهارکرد: آن‌ها به قول خودشان دنبال تامین امنیت گاو شیرده خود یعنی عربستان و سایر هم پیمانان در منطقه خلیج فارس هستند و قدرتی که بخواهند با ناو هواپیمابر در خلیج فارس اقدامی انجام بدهند را نخواهند داشت .

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نزدیک شدن روز سوم خرداد سالروز حماسه فتح خونین‌شهر از رسانه‌ها خواست تا با ارائه گزارش‌ها و اخبار و تحلیل‌ها این حماسه بزرگ و جاویدان را برای نسل جوان تبیین کنند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha