• دوشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۰:۰۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-43908
  • خبرنگار : 50223

پایگاه‌های شایعه پراکنی علیه نظام جمهوری اسلامی اعتقادات جوانان را نشانه گرفته‌اند

پایگاه‌های شایعه پراکنی علیه نظام جمهوری اسلامی اعتقادات جوانان را نشانه گرفته‌اند

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پایگاه‌های شایعه پراکنی و دروغ‌گویی علیه نظام جمهوری اسلامی اعتقادات جوانان را نشانه گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام سیروس حکمتی با اشاره به امدادهای غیبی که از بدو پیروزی انقلاب شامل حال مردم و نظام شده اظهار کرد: قبل از انقلاب همه مقدرات کشور در دست مستشاران آمریکایی بود .

وی اظهارکرد: اما مقدرات الهی موجب شد تا با نصرت الهی انقلاب به ثمر بنشیند و در همه این چند دهه آمریکایی‌ها را به چالش بکشاند .

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در وهله اول به حکومت خودکامه و استبدادی پهلوی خاتمه داد و در وهله بعد انقلاب‌‌های نوظهور در سراسر منطقه و جهان را ایجاد کرد .

حجت الاسلام حکمتی تصریح کرد: در چهل ساله اول انقلاب چنان دستاوردها محیرالعقول بود که دشمن را متحیر کرد و موجب شد تا نظام استکباری به شدت دشمنی ورزد .

وی این دستاوردهای عظیم را در همه عرصه‌های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و علمی دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی با چنین دستاوردهای بزرگی نیاز به تبیین دارد که لازم است فارغ از هر گونه اختلافاتی در تبیین آن بکوشیم که سهم رسانه‌ها در این عرصه از سایر اقشار بیشتر و مهم‌تر است .

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد حفظ اساس نظام را از همه چیز مهم‌تر دانست و عنوان کرد: پایگاه‌های شایعه پراکنی و دروغ‌گویی علیه نظام جمهوری اسلامی به شدت زیاد شده است و همه آن‌ها اعتقادات جوانان را نشانه گرفته‌اند و امروز هم خبرنگاران و هم آنانی که تریبونی در اختیار دارند و اهل قلم و کلام هستند باید حضوری شایسته در عرصه برای حفظ دستاوردهای نظام داشته باشند .

حجت الاسلام حکمتی بیان کرد: ماحصل و خلاصه بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل تمدن نوین اسلامی و مهدویت است و رسانه‌ها باید نقش خود را در تبیین و مطالبه‌گری آن عملیاتی کنند .

وی از خبرنگاران خواست تا نسبت به مسئولان مطالبه‌گری داشته باشند تا همه بدانند مسئولان سیاسی و اقتصادی و فرهنگی در راستای تبیین این بیانیه چه کاری انجام داده‌اند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha