• سه‌شنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-43924
  • خبرنگار : 50223

آیین گرامیداشت بیستمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی در یاسوج برگزار شد

آیین گرامیداشت بیستمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی در یاسوج برگزار شد

آیین گرامیداشت بیستمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی با حضور دانش آموزان و مربیان پیشتاز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد هادی زارع پور، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ظهر سه شنبه در همایش مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی گفت: 22 هزار دانش آموز در تشکل پیشتازان فعالیت می کنند .

وی افزود: توسعه مشارکت دانش آموزان و زمینه سازی تعلیم و تربیت اسلامی در ابعاد مختلف از محور برنامه‌های سازمان دانش آموزی است .

زارع پور با اشاره به اهداف سازمان دانش آموزی، آموختن برای زیستن، دانستن برای به کار بستن، بکار بستن برای بهتر زیستن و بهتر زیستن برای باهم بودن را چهار آرمان این بخش دانست .

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد فعال سازی مجامع مختلف اعضا و مربیان، مجلس دانش آموزی، تربیت خبرنگار دانش آموز و توسعه خبرگزاری پانا را از دیگر اقدامات اجرایی شده دانست .

زارع پور اضافه کرد: شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی فعال شده و برگزاری مجمع خیرین، جشن تولد زمین و مشق مهربانی را داشته‌ایم .

همچنین علی حسن زاده، رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از واگذاری ساماندهی تهیه و توزیع لباس فرم مدارس به سازمان دانش آموزی خبر داد و گفت: هدفگذاری اجرای چندین برنامه توسط سازمان دانش آموزی در سال تحصیلی پیش رو نیز انجام شده است .

وی با اشاره برگزاری برنامه سیل مهربانی، از مشارکت چهل هزار دانش آموز در این آئین خبر داد .

حسن زاده تصریح کرد: همچنین برنامه یاوران انقلاب با حضور ۲۰۰۰ دانش آموز انجام گرفت و اجرای مانور مدرسه ایمن با شعار مدرسه ایمن و جامعه تاب آور نیز محقق شد .

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خروجی هدفگذاری های پیشتازان و پیش آهنگی را مناسب دانست و اضافه کرد: در استان نیز اقدامات خوبی در این راستا عملیاتی شد .

سید نظام مرادی، مدیر سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر پرورش دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی، بر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت:باید گام‌های مؤثر و اساسی در راستای اجرای این مهم داشته باشیم .

وی با تاکید بر توسعه مهارت آموزی در بین دانش آموزان، اضافه کرد: یکی از اهداف سازمان دانش آموزی رشد مهارت آموزی با برنامه‌های کارشناسی شده در میان جامعه هدف است.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha