• پنجشنبه / ۹ خرداد ۱۳۹۸ / ۰۴:۴۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-44068
  • خبرنگار : 50222

اجرای 46 پروژه ورزشی در گچساران و باشت

اجرای 46 پروژه ورزشی در گچساران و باشت

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت:   در حوزه ورزش و جوانان بالغ بر 28 پروژه در گچساران و 18 پروژه نیز در باشت در دست اجراست.

به گزارش خبرنگار ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد غلامرضا تاجگردون در جلسه بررسی پروژه های عمرانی گچساران و باشت افزود: تعداد و حجم پروزه ها و اعتبارات انها با تلاش دولت در گچساران و باشت بالا است.

وی بیان کرد: با توجه به اقدامات انجام شده در سال جاری تعدادی از طرح ها و پروژه های شهری و روستایی گچساران و باشت به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسات تکمیل طرح های گذشته و تکمیل طرح های اقتصادی مد نظر بوده است.

تاجگردون عنوان کرد: در بخش های آب و خاک و کشاورزی در دو شهرستان گچساران و باشت طرح های خوبی در دست اجراست.

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی باید قدر فرصت ها و منابع تزریقی  را بدانند و با تلاش و همت بیشتر در اجرا و تکمیل طرح های در دست اجرا گام بردارند.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حساسیت برخی از دستگاه های اجرایی نسبت به طرح های در دست اقدامشان ضعیف است که یک مقدار استانداری و فرمانداری باید حساسیت خود را بر روی آنها زیادتر کنند.

تاجگردون با اشاره به نامگذاری سالجاری بیان کرد: آنچه که دولت در منابع می تواند کمک کند  در حوزه آب و کشاورزی است و در این بخش نیز طرح های خوبی در دو شهرستان گچساران و باشت در دست اقدام است.

وی افزود:  فاز اول  تأمین آب 700 هکتار از اراضی لیشتر و تنگ انگشترک در سالجاری به بهره برداری می رسد و فاز دوم اراضی امام زاده جعفر به خان احمد این پتانسیل را دارد که امسال بتواند 3 هزار و 500 هکتار اراضی جدید را تأمین آب و به بهره برداری برساندالبته ما در این راه به همکاری مردم نیز نیاز داریم.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شهرستان باشت نیز پمپاژه تامین آب اراضی غورک زده شده و آماده بهره برداری است و مردم نیز باید مشارکت لازم را انجام دهند تا کنون در این طرح حدود 200 هکتار از اراضی تأمین آب شده است.

تاجگردون اضافه کرد: طرح بزرگ تأمین آب شهرستان باشت نیز در دست اقدام است.

وی گفت: بالغ بر 7 تا 8 هزار هکتار از اراضی دو شهرستان گچساران و باشت در امسال و سال آینده می تواند به زیر تولید برود.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حوزه راه تنها تنگای ما در محور تلچگاه به باشت است و مابقی پروزه ها با توجه به حجم بالای عملیات و سنگین بودن آنها از روند خوبی برخوردار هستند.

تاجگردون اضافه کرد: در حوزه ورزش و جوانان بالغ بر 28 پروژه در شهرستان گچساران و 18 پروژه نیز در شهرستان باشت در دست اجراست که همگی آنها به غیر از یک پروژه در باشت از از پیشرفت خوبی برخوردار هستند.

 به گزارش ایسنا، بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی و روند پروژه های اقتصادی و عمرانی دو شهرستان گچساران و باشت در حوزه راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شهرداری در گچساران برگزار شد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha