• جمعه / ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۶:۳۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-44076
  • خبرنگار : 50223

امام جمعه یاسوج:

آل سعود به جای حمایت از مسلمانان از صهیونیست‌های مسلمان کش حمایت می‌کنند

آل سعود به جای حمایت از مسلمانان از صهیونیست‌های مسلمان کش حمایت می‌کنند

امام جمعه یاسوج گفت: آل سعود به جای حمایت از مسلمانان از صهیونیست‌های مسلمان کش حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج همزمان با روز قدس سال 98 در جمع نمازگزاران و راهپیمایان یاسوجی با بیان آیه 79 سوره توبه و تفسیر این آیه افزود: تقوایی به این عظمت نیست که انسان از محرمات پرهیز کرده و از گناه فرار کند . عیب جویانی همیشه در دنیا وجود داشته‌اند که خوبی‌ها را زیر سوال می‌برند و حسادت و کینه‌توزی آن ها تمام شدنی نیست و خداوند این افراد را به مسخرگی خودشان گرفتار می‌کند و دچار عذاب می‌شوند و باید بدانیم که در کار نیک کمیت مهم نیست و کیفیت کار را باید نگریست و اخلاص مهم است

وی با اشاره 15 خرداد و رحلت امام و انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان رهبر انقلاب اظهارکرد: سی سال شاهد رهبری داهیانه و هدایت کشتی انقلاب در دریاها و سونامی‌های متلاطم هستیم و هر جمله معظم‌له تفسیری در حد یک کتاب قطور دارد .

امام جمعه یاسوج با اشاره به سخنرانی رهبری در جمع دانشجویان خاطرنشان کرد: ایشان فرمودند که هر چند پیشرفت‌های زیادی داشته‌ایم اما باید بر تلاش‌های خود بیفزاییم و عامل اصلی پیشرفت‌ها را پشتکار دانشجویان و اساتید دانستند .

حسینی تصریح کرد: برای انتخاب نتانیاهو عربستان سعودی 80میلیون دلار خرج کرد چرا که این‌ها آل یهود هستند در حالی که هفتاد سال است مسلمان کشی از سوی صهیونیست‌ها صورت می‌گیرد اما حکام مرتجع عرب از جمله آل سعود به جای حمایت از مسلمانان از صهیونیست‌های مسلمان کش حمایت می‌کنند .

وی با بیان این که صهیونیست‌ها ترسوتر مردم روی زمین هستند ادامه داد: باید انتفاضه ادامه پیدا کند، مسلمانان باشکوهتر از هر سال در روز قدس شرکت کردند و اینگونه زمینه نابودی صهیونیست‌ها را فراهم کنند .

امام جمعه یاسوج عنوان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری معامله قرن هرگز صورت نمی‌گیرد و این رئیس‌جمهور معامله‌گر آمریکا به دنبال درآمدزایی از کشورهای مرتجع منطقه بوده و دیوانه پول در بسیاری است که از شیوخ عرب اخاذی می‌کند .

حسینی با بیان اینکه چرا آمریکا با این همه هزینه نتوانست جلوی محور مقاومت بایستد، تاکید کرد: آمریکا با رویکردهای خودمحورانه روز به روز به سوی نابودی پیش می‌رود .

وی با اشاره به ترور امام جمعه کازرون اضافه کرد: مسئولان حواسشان باشد چرا که دشمنان در هر لباسی به دنبال چنین جنایت‌هایی هستند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha