• جمعه / ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۶:۵۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-44078
  • خبرنگار : 50223

انتقاد یک عضو مجلس خبرگان رهبری از صدا و سیما به خاطر پوشش گسترده قتل همسر دوم شهردار اسبق تهران

انتقاد یک عضو مجلس خبرگان رهبری از صدا و سیما به خاطر پوشش گسترده قتل همسر دوم شهردار اسبق تهران

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از صدا و سیما به خاطر پوشش گسترده قتل همسر دوم شهردار اسبق تهران انتقاد کرد .

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، در مراسم ترحیم سرهنگ پاسدار مرحوم نوذر قدیمی در حسینیه عاشقان ثارالله یاسوج افزود: اگر رسانه‌های مجازی به این موضوع می‌پرداختند، جای گله نبود زیرا شخصی هستند و از بودجه بیت المال اداره نمی‌شوند .

وی اظهارکرد: یک اتفاق شخصی افتاده و همسری همسرش را کشته و اتفاقات مشابه فراوان است و این افتخاری نبوده که این گونه جار زده می‌شود. اگر بخش گسترده خبر این حادثه از رسانه ملی برای خدا بوده که خداوند خواسته است گناهان شخصی را پنهان کنیم .

این عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: نباید قتل را عرفی کنند و بسیاری از رفتارهای زشت را عادی جلوه دهند. حتی تکرار نشان دادن رفتار عادی یک قاتل شنیع‌ترین اتفاقی است که ممکن است بیفتد .

آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه انتظار می‌رفت مسئله شخصی مسئله شخصی بماند، تصریح کرد: اگر هدف سیاسی و برای آبرو بردن یک جبهه‌ای است که واقعاً زشت است .

وی ادامه داد: من هر چه فکر کردم که در شب قدر این چه گزارشی است که به مردم ارائه می‌دهند، نفهمیدم. در شب قدر ذهن‌هایی که باید آماده دعا شوند، معطوف به یک حادثه شخصی شد که ربطی به هیچکدام ما و ربطی به سیاست کشور و جامعه مان نداشت و در شبکه‌های مختلف برجسته شد .

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اگر هدف رسانه ملی از پوشش خبری این حادثه مدیریت فضای مجازی هم باشد راهش پرداختن گسترده نیست و یک شبکه یک بار خبر می‌داد و تمام .

آیت الله ملک حسینی بیان کرد: خدا کند به این موضوع پایان داده شود وگرنه این حرکت یک بداخلاقی زشت را در جامعه ایجاد می‌کند .

وی اظهارکرد: در امر به معروف و نهی از منکر متجاهر را نصیحت می‌کنند و به دیگران جار نمی‌زنند که این گناه رخ داده است. در ارشاد، آرام و درگوشی به او می‌گویند. اینها رسالتهای شرعی ماست. نه اینکه با او مصاحبه کنند. هیچکس حق ندارد گناه خود را در برابر دیگران بیان کند .

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ارائه گزارش از این اتفاق زشت موجب ساده سازی قتل می‌شود و نشان دادن اسلحه به مخاطب چه دلیلی دارد .

آیت الله ملک حسینی اضافه کرد: این حادثه یک عبرت است برای کسانی که مدعی عقل، درک و شعور و دین و ایمان هستند و اینکه سال‌ها پاکی و ایمان و سیاست و قدرت و سال‌ها حضور در عرصه‌های مختلف هیچ ارزشی برای لحظات پایان عمرمان ندارد و عاقبت خیر از خدا بطلبیم و عبرت بگیریم.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری از تاخیر قوه قضائیه در معرفی رئیس جدید دادگستری این استان گلایه کرد و افزود : از مسوولان قوه قضائیه تقاضا می کنم هرچه سریعتر کسی را برای مبارزه حقیقی با فساد به استان کهگیلویه و بویراحمد بفرستد تا جامعه ما در یک اصلاح قضائی متین بتواند با مفاسد روبرو شود.”

وی تاکید کرد: برخی از تاخیرها در این خصوص روا نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تجلیل از مدافعان حرم گفت: آنها برای کشور عزت و شرف آفریدند و از مرزهای اعتقاد و ایمان دفاع کردند.

ملک حسینی در حاشیه مراسم ختم مرحوم سرهنگ پاسدار نوذر قدیمی از مدافعان حرم به خبرنگاران گفت: مردان غیوری همچون سرهنگ قدیمی در جنگ در کنار شیرمردان مصاف با دشمن بعثی بلکه با جهان جنگیدند. کسانی که همواره در هر عرصه پیرو ولایت و پیرو آئین پاک و آرمانهای دین بودند.

وی بیان کرد: روزی که رهبرشان به اقتدا از امیرالمؤمنین آنها را فرا خواند که در بیرون مرزها با دشمن بجنگند، مردانه بودند، عزت و شرف آفریدند و از مرزهای ایمان، اعتقاد، عزت و شرافت انسانی دفاع کردند.

آیت الله ملک حسینی اضافه کرد: دفاع از حرم دفاع از سنگ و گنبد و در و دیوار نبود بلکه دفاع از آنچه بود که بی بی زینب(س) برای شیعه از شرافت و کرامت انسانی و از پیام عاشورا به ارث گذاشته بود.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha