• چهارشنبه / ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۱:۰۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-44117
  • خبرنگار : 50223

امام جمعه موقت یاسوج:

هر جا که مقاومت کردیم پیشروی بود

هر جا که مقاومت کردیم پیشروی بود

امام جمعه موقت یاسوج گفت: هر جا که مقاومت کردیم پیشروی بود و هر کجا که مذاکره و سازش بوده ضربه خورده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام سید جواد خاضع صبح امروز در خطبه‌های عید سعید فطر یاسوج افزود: هر جا که مقاومت کردیم پیشروی بود و هر کجا که مذاکره و سازش بوده ضربه خورده‌ایم چرا که دشمن از مذاکره تنها به عنوان یک تاکتیک و عملیات روانی استفاده می‌کند و ملت هم نتیجه چنین مذاکره‌ای را در برجام دیدند .

وی از مقاومت به عنوان سپری در برابر همه تهدیدات یاد واظهارکرد: دشمن ابتدا شروط 12 گانه و ذلت‌باری را تعیین کرد اما وقتی مقاومت ملت و مسؤولان را دید از تهدیدهای چند وقت اخیر خود دست برداشت .

امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه بعضی‌ها دنبال تسلیم شدن هستند، خاطرنشان کرد: هزینه سازش بسیار ذلت‌بار و خفت‌بار است و با روحیه جهادی و مقاومت می‌توان دشمن را وادار به عقب‌نشینی کرد .

حجت الاسلام خاضع همچنین از دستگاه قضایی خواست که با قاطعیت دست مفسدان اقتصادی را کوتاه کند.

وی با یادآوری روز 15 خرداد و پاسداشت این روز ادامه داد: امروز سالروز قیام خونین 15 خرداد سال 42 است که نقطه عطفی در انقلاب اسلامی و روزشمار آن به شمار می‌رود .

امام جمعه موقت یاسوج خداترسی و تقوا را مهم‌ترین فلسه ماه رمضان برشمرد و عنوان کرد: باید به این فلسفه که کسب تقوای الهی است دست یابیم و به این وسیله گناهان را که ریشه در غضب و شهوت دارند کنار بزنیم . به همین خاطر است که در ماه رمضان شاهد کاهش مفسده‌ها و افزایش تقوا در میان مردم هستیم چرا که روزه سپری در برابر مفاسد است .

خاضع عید سعید فطر را روز شکستن نفس اماره و پیروزی در جهاد اکبر برشمرد و بیان کرد: انسان‌های با ایمان در این میدان از یکدیگر سبقت می‌گیرند و عده‌ای هم عقب می‌افتند .

وی تصریح کرد: در این قیام مردمی همه اقشار یکپارچه علیه رژیم منحوس ستمشاهی قیام کردند و بزرگداشت آن به مثابه بزرگداشت و پاسداشت همه ارزشهاست .

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در سی‌امین سالگرد رحلت امام خمینی اضافه کرد: شخصیت امام از دید رهبری معظم به گونه‌ای است که آن حضرت را عالمی شجاع و پارسا و دین‌محور و ظلم‌ستیز و طرفدار محرومان و صادق با مردم معرفی کردند و مهم‌ترین خصوصیت امام را مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن و استکبار برشمردند .

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha