• جمعه / ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-44130
  • خبرنگار : 50223

امام جمعه یاسوج:

خواب مذاکره آمریکا با ایران تعبیر نخواهد شد

خواب مذاکره آمریکا با ایران تعبیر نخواهد شد
امام جمعه یاسوج گفت: ایران با آمریکا مذاکره دیگری نمی کند و هرگز خواب آمریکا تعبیر نخواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد آیت الله سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه، ۱۷ خرداد ماه ۹۸ یاسوج افزود:  کشورهای مرتجع عرب به رهبری آل سعود نژادا یهود در حالی که باید خادم الحرمین باشند در واقع خائن الحرمین هستند در نشستی که اخیرا داشتند به تقلید از آمریکا شماره تلفن برای مذاکره با ایران اسلامی اعلام کردند، برخی کشورهای عربی مثل قورباغه دندان درآوردند.
وی اظهارکرد: کشورهای مرتجع عرب بخصوص عربستان اینقدر پست هستند که در تمام زمینه ها مقلد آمریکا می باشند، ما برای اربابتان ارزش قایل نیستیم تا به شما برسد.
امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: با حمایت آمریکا و اسرائیل چهار سال است که برای جنگ با کشور کوچک و مسلمان یمن ائتلاف تشکیل دادید و نتوانستید شکستش دهید حالا برای ایران اسلامی مقتدر شرط می گذارید.
حسینی تصریح کرد: ایران اسلامی همچون کوهی استوار است، دفاع جانانه ایران را دنیا در دوران هشت سال دفاع مقدس دید و ایران امروز خیلی قوی تر از ایران زمان جنگ تحمیلی است.
وی ادامه داد: آمریکا در کشورهای مختلفی جنایت و هزینه کرده اما چیزی گیرش نیامد، محور مخالفان و مقاومت مقابل شما ایران اسلامی که بیشه شیران است، می باشد و هرگز تسلیم زورگویی نشدند و نخواهند شد .
امام جمعه یاسوج با اشاره به راهپیمایی روز قدس امسال عنوان کرد:  راهپیمایی روز قدس امسال باشکوهتر از سالهای قبل برگزار شد و ثابت کرد که معامله قرن شکست خورده است.در راهپیمایی روز قدس امسال در ۱۲۰ کشور مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر داده شد.
حسینی بیان کرد: ترامپ معامله گر و شیر دوش پا از گریم خودت بیرون نگذار چراکه ایران بیدی نیست که با این بادها بلرزد. 
وی تاکید کرد: ان شا الله همانطور که ابهت آمریکا در هم ریخت، مملکتش نیز در هم می ریزد.
امام جمعه یاسوج گفت: ترامپ برای مذاکره دوباره با ایران اسلامی دست به دامن کشورهای ژاپن، سوئیس، آلمان، پاکستان و عراق شد اما باید بداند مذاکره با ایران را در خواب خواهد دید و هرگز خوابش تعبیر نخواهد شد و مذاکره ای در کار نیست.
حسینی با تاکید به پرداخت زکات اظهارکرد: با پیش بینی افزایش محصولات کشاورزی بخصوص گندم سعی کنید زکات را پرداخت کنید چراکه در صورت پرداخت زکات فقیر و برهنه ای و زندانی جرائم غیرعمد نخواهیم داشت. زکات و نماز در قرآن ۲۶ مرتبه همراه هم آمده اند که نشان از اهمیت پرداخت زکات است.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha