• یکشنبه / ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ / ۲۰:۲۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-44214
  • خبرنگار : 50223

نماینده بویراحمد و دنا:

شاخص های توسعه در کهگیلویه و بویراحمد ارتقا پیدا کرده است

شاخص های توسعه در کهگیلویه و بویراحمد ارتقا پیدا کرده است

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: شاخص های توسعه در استان ارتقا پیدا کرده است .

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد "غلام محمد زارعی" عصر یکشنبه، 26 خرداد ماه 98 در مراسم تکریم و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی وزیر کشور افزود: استان در گذشته در آخرین رده توسعه یافتگی قرار داشت و امروزی ارتقای شاخص‌های مختلف را شاهدیم .

وی اظهارکرد: وحدت، همدلی و هماهنگی محور فعالیت مجمع نمایندگان استان است و اندیشه‌ای جز خدمت به مردم نداشته و یکی از تجارب موفق استان، این همدلی است .

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این همدلی و هماهنگی با حضور استاندار جدید نیز ادامه خواهد داشت .

زارعی تصریح کرد: همه باید مسیر خدمت، تلاش و جدیت برای مردم را در پیش بگیریم و مجمع نمایندگان استان نیز تعامل مناسب با استاندار جدید را خواهد داشت .

وی ادامه داد: امروز در جای جای استان فعالیت‌های عمرانی در جریان است و این نشانه تعامل سازنده مسئولین و مردم برای رفع محرومیت در مناطق است .

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی راه، آب و کشاورزی را از محورهای توسعه استان دانست و عنوان کرد: در حوزه عمران شهری به یک همت جدی برای توسعه مناسب شهرهای استان نیازمندیم .

زارعی با اشاره به حوزه بهداشت و درمان استان، بیان کرد: ارتقای تخت‌های بیمارستانی با پوشش بیش از ۴۰۰ تخت عملیاتی شده است .

وی اضافه کرد: در چهل سال گذشته، انقلاب با وجود همه فراز و نشیب‌ها، حرکت مناسبی رو به رشد و قله‌های پیشرفت داشته است.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم حسین کلانتری بعنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از زحمات 21 ماهه علی محمد احمدی، استاندار سابق تقدیر بعمل آمد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha