• یکشنبه / ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ / ۲۱:۵۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-44217
  • خبرنگار : 50223

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد:

سرباز جمهوری اسلامی و نوکر مردم هستم

سرباز جمهوری اسلامی و نوکر مردم هستم

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرباز جمهوری اسلامی، بدهکار راه امام و شهداء و نوکر مردم هستم.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد "حسین کلانتری" عصر یکشنبه، 26 خرداد ماه 98 در مراسم تکریم و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی وزیر کشور افزود: از کودکی توفیق نوکری امام حسین(ع) را داشته‌ام و خوشبختانه هیچ زمانی آیزان به هیچ کسی نبوده‌ام .

وی اظهارکرد: تا قبل از مطرح شدن برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد گزینه چند استان بودم و برای این کار حتی یک دیدار و یک تماس هم با کسی نداشتم .

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سرباز جمهوری اسلامی، بدهکار راه امام و شهداء و نوکر مردم هستم، افزود: در سخت‌ترین برهه‌ها فرماندار شهری بودم که گذرگاه نفاق بود و همچنین در زمان حمله آمریکا به عراق توفیق خدمت در شهرستان دهلران را داشتم که در نزدیکترین محل به خاک عراق بود . توکلم به خدا، توسلم به اهل بیت(ع)، توجه ام به مجموعه ای بود که با آنها کار می کردم و نگاهم به حمایت مردم بود.

کلانتری تصریح کرد: توکل به خدا توسل به اهل بیت(ع)، راه امام و شهداء، توجه به فرامین حضرت آقا و برنامه های دولت تدبیر و امید را دارم.

وی با بیان اینکه برنامه‌‌های خود را در روز معرفی در هیات دولت به صورت مفصل خدمت رئیس‌جمهور ارائه کردم ادامه داد: در همه مسائل از جمله برای زیرساخت‌ها برنامه دارم و با راه‌های استان و مشکلات آن‌ها، راههای یاسوج- اصفهان، یاسوج- شیراز، دسترسی به بنادر و حوزه جنوب و همچنین مشکلات فرودگاه یاسوج آشنایی دارم .

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد از استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استانی بعنوان پایتخت طبیعت ایران با ظرفیت‌های عظیم گردشگری با بیش از 230 سایت گردشگری و بیش از 2 هزار آثار تاریخی یاد و بیان کرد: اگر چه استان یک درصد از جمعیت و وسعت کشور را دارد اما همین استان 5 درصد از جنگل‌های کشور را به خود اختصاص داده است . بیشترین منابع آبی جنوب کشور را در خودش جا داده است.

کلانتری از شیلات و گیاهان دارویی به عنوان دیگر ظرفیت‌های استان یاد و عنوان کرد: باید همچنین به سازمان‌های مردم‌نهاد کمک کرد و احزاب شناسنامه‌دار باید برای توسعه استان کمک کنند .

وی با بیان اینکه با دستور کتبی رحمانی فضلی به وزارت کشور رفتم، گفت: در شرایطی که بحران سخت امنیتی در کشور داشتیم به وزارت کشور رفتم و امروز هم با پشتیبانی مردم و مسئولان استان قصد خدمت داریم .

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قول‌های آن چنانی مثل 8 بانده کردن جاده‌ها و 7 پروازه کردن فرودگاه را نمی‌دهم، اضافه کرد: از مدیران کنونی که بتوانند ما را در برنامه ها و مقاصد یاری کنند استفاده می‌کنیم و امروز نه در برابر طایفه و باند و گروه خود بلکه در برابر مردم وظیفه و مسئولیت داریم.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم حسین کلانتری بعنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از زحمات 21 ماهه علی محمد احمدی، استاندار سابق تقدیر بعمل آمد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha