• دوشنبه / ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ / ۰۹:۱۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-44220
  • خبرنگار : 50223

استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد:

ای کاش توان خدمت بیشتر به مردم کهگیلویه و بویراحمد را داشتم

ای کاش توان خدمت بیشتر به مردم کهگیلویه و بویراحمد را داشتم

استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد گفت: ای کاش توان این را داشتم و فرصت بود و نهادهای قانونی و حقوقی اجازه می دادند بیش از این به مردم شریف و عزیز استان خدمت کنم.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد علی محمد احمدی در مراسم تکریم و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی وزیر کشور افزود: آنچه انجام دادم وظیفه سربازی ام بود اما اتفاقاتی که افتاد با کمک تیم های قوی، شورای تامین و مدیران بوده اند.

وی اظهارکرد:نقطه اصلی فعالیت های انجام شده تاکید برشاخصهای نتیجه گرا و پیامد محور بود . حاصل این امر، پرهیز از سیاست زدگی و بستری برای عمل زایی در راستای توسعه استان بود .

استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: توسعه به دنبال هدفمند و قانونمند شدن ساختارها میسر می‌شود و اینگونه فضا برای رشد فراهم می‌شود . تلاش ما باید برای سرمایه‌های انسانی و پتانسیل‌های مختلف استان باشد .

احمدی با بیان اینکه همه تلاش ما بر این بود که این استان به موقعیت‌های بهتری دست یابد، تصریح کرد: مشکلات بسیاری در طی این دو سال در استان ایجاد شد که افزایش تحریم‌های دشمن را داشتیم و بعد سقوط هواپیمای تهران به یاسوج و زلزله و در سال جاری نیز سیل و آسیب‌های ایجاد شده به دنبال آن را داشتیم که با توکل بر خدا و همت همه توانستیم بر مشکلات پیروز شویم .

وی ادامه داد: خوشحالم که با عنایت به خداوند و همت مجموعه مدیران و دلسوزان استان و همه مردم دست به دست هم دادیم و گردنه‌ها را پشت سر گذاشتیم و امروز کهگیلویه و بویراحمد سربلندتر و پرافتخار تر از همیشه است و این جای افتخار و عزت دارد .

استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در طول خدمت در این استان در بخش هایی همچون ایجاد امنیت و ثبات، پایداری شرایط و بهبود فضای کسب و کار، صیانت از حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم در دستگاه‌ها و ادارات دولتی، تقویت پاسخگویی به شکایات مردم بسیار تاکید داشتم .

احمدی بیان کرد: با عزم و همت همه و تلاش مدیران در همین سال‌هایی که با محدودیت مالی مواجه بودیم توانستیم دهها پروژه کوچک و بزرگ عمرانی را به بهره برداری برسانیم .

وی اظهارکرد: در این سال‌ها دهها پروژه کلنگ زنی شد و چرخ رشد استان با همه محدودیت‌ها در مسیر بالندگی قرار گرفت .

استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد تکمیل و بهره برداری از صدها تخت بیمارستانی در استان را از دیگر فعالیت‌های انجام شده عنوان کرد و گفت: بیش از ۴۰۰ تخت بیمارستانی با مجهزترین امکانات در سال ۹۷ به بهره برداری رسید .

احمدی افزود: راه اندازی دهها واحد صنعتی جدید، سرعت بخشی به پروژه‌های پتروشیمی گچساران، سد تنگ سرخ، سد چم شیر، پتروشیمی دهدشت، فاز دوم آبرسانی و تسریع در عملیات اجرایی پروژه محور پاتاوه به دهدشت از دیگر فعالیت‌های انجام شده است .

وی تصریح کرد: در تنگنای مالی درنیمه دوم سال ۹۷ ما توانستیم بالغ بر ۱۸۰ میلیون یورو، معادل ۴۰۰ میلیارد برای یک پروژه اعتبار بگیریم .

استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همچنین ضریب نفوذ سیستم‌های آبیاری نوین در استان به مرز ۷۰ درصد رسیده و با برنامه ریزی انجام شده استان در کشاورزی نوین و مکانیزه به رتبه خوبی خواهد رسید .

احمدی تاکید کرد: همچنین در سال ۹۶ و ۹۷ حضور فرزندان استان در میادین بین المللی و ملی درخشان بود و در حوزه علمی نیز تولیدات علمی استان در دانشگاه‌ها بسیار رشد یافت .

وی اضافه کرد: دانشگاه یاسوج اکنون به رتبه زیر ۱۵ رسیده است و در بخش مسکن نیز در دو تا سه ماه آینده جشن پایان مسکن مهر را در استان داریم.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha