• پنجشنبه / ۶ تیر ۱۳۹۸ / ۱۶:۳۷
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-44313
  • خبرنگار : 50223

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد:

بازی 180سایت بدون مجوز کهگیلویه و بویراحمد با آبروی مردم و مسئولان

بازی 180سایت بدون مجوز کهگیلویه و بویراحمد با آبروی مردم و مسئولان

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با آبروی مردم و مسئولان در پی رشد قارچ گونه 180 سایت در این استان بازی می شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد "سردار حمید خرمدل" ظهر امروز پنجشنبه، ششم تیرماه 98 در دیدار صمیمی با اصحاب رسانه و مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه رئیس بسیج رسانه استان با اشاره به نقش و کارکردهای رسانه‌ها در جامعه افزود: مجموعه نظام اگر بخواهد تاثیر جهانی خود را بیش از پیش در زمینه‌های مختلف داشته باشد باید رسانه‌ها تقویت شوند .

وی اظهارکرد: رسانه‌ها می‌توانند رسالت انقلاب، اسلام ناب محمدی، زیبایی های انقلاب اسلامی، دفاع از مظلوم را به همه جهان اعلام کنند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی از وعده‌های خود در استان که رسانه‌ها باید به آن بپردازند، حاطرنشان کرد: باید کاری کنید که سرمایه‌گذار وارد استان شود زیرا بسیاری از زیرساخت‌های استان برای مثال در حوزه گردشگری آماده نیست و باید رسانه‌ها وظیفه خود را در این خصوص انجام دهند .

سردار خرم دل با اشاره به اینکه در رسانه‌های استان در همه جای استان دیده می‌شود و همه جا حضور دارند و خودش برای استان ظرفیتی خوب به شمار می‌رود، تصریح کرد: از مسئولان استان شنیدیم که نزدیک به 180 سایت محلی در استان وجود دارد، این تعداد رقم بالایی است از جهتی تاسف دارد و از جهتی نیز باید از این ظرفیت جهت توسعه و رشد استان استفاده کرد .

وی با بیان اینکه این سایت های محلی قارچ گونه رشد کردند، هویت ندارند، شایعه پراکنی و تخریب می کنند، ادامه داد: در صورتی که مدیریت درست نباشد این تعداد سایت محلی حُسن نیست بلکه مضراتی نیز دارد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این سایت ها باید از سوی مسئولان و متولیان امر مدیریت، ساماندهی و شناسنامه دار شوند چراکه با انتشار برخی مطالب با آبروی مردم و مسئولان بازی می کنند.

سردار خرمدل با اشاره به اینکه مطالبه گری خوب است اما تخریب و آبرو ریزی از سوی این سایتهای محلی درست نیست، بیان کرد: تعدد سایت‌ها فاقد مجوز و غیرمجاز و فضای مجازی واقعا حریمی برای کسی نگذاشتند و به همین دلیل همه حس نا امنی می کنند.

وی گفت: رسانه ها و خبرگزاری‌هایی که شناسنامه دار و دارای جایگاه معلومی هستند، در چارچوبی مشخص عمل کرده و ضمن حفظ حرمت ها انتقاد منصفانه و دلسوزانه می کنند و در راستای توسعه استان و رفع مشکلات گام بر می دارند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: رسانه ها و خبرگزاری‌ها شناسنامه دار در سطح استان و کشور تاثیر گذارند و مسئولان از انتقادهای سازنده و منصفانه در چارچوب های اخلاقی این قشر حساب می برند. رسانه ها باید باشند چراکه بعنوان چشم و گوش مردم عمل می کنند.

خرمدل اضافه کرد: امیدوارم در مدتی که در استان کهگیلویه و بویراحمد حضور دارم بتوانم بعنوان یک سرباز منبع خیر و برکت برای مردم این استان باشم. آستانه تحمل مردم استان پایین است اما اگر احساس کنند که کسی به آنها خدمت می کند قدردانش هستند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha