• جمعه / ۷ تیر ۱۳۹۸ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-44317
  • خبرنگار : 50223

امام جمعه یاسوج:

متجاوزان به ایران اسلامی بدانند سالم برنمی‌گردند

متجاوزان به ایران اسلامی بدانند سالم برنمی‌گردند
امام جمعه یاسوج گفت: هر کسی به ایران اسلامی تجاوز کند سالم بر‌نمی‌گردد .

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه آیا اسلام با ثروت مخالف است، افزود: جریان بالعکس است و اسلام می‌خواهد مسلمانان نیازمند به دیگران نباشند بنابراین انسان باید تلاش کند تا با ثروت از راه حلال، مغرور نشدن و پرداخت حقوق واجب مال خود نیاز به دیگران نداشته باشند.

وی اظهارکرد: فقر در اسلام مذموم است و اسلام کسب ثروت را فضیلت می‌داند و کسی که تلاش کند و مال به دست بیاورد مثل کسی است که در جبهه جنگ با دشمن بجنگد. اسلام دین زندگی و استفاده کردن از مواهب طبیعت و در رفاه بودن است تا جایی که مال بی‌بند و باری به بار نیاورد .

امام جمعه یاسوج با اشاره به روز هفتم تیرماه سالروز شهادت دکتر بهشتی و یارانش و دیدار مقام معظم رهبری با مسئولان قضایی کشور خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند ایشان اهل فکر و منضبط و اهل عمل بود که می‌طلبد ما راجع به مردان انقلابی و مردان زجر کشیده خود قدردان باشیم و آنها را بشناسیم و آنچه که رهبری از قوه قضاییه مطالبه کرده‌اند بحث دادگری بوده و مردم از قوه قضاییه عدالت را توقع دارند .

حسینی با اشاره به شهادت امام صادق(ع) تصریح کرد: آن حضرت می‌فرماید شفاعت ما معصومین در روز قیامت شامل سبک شمردن نماز نمی‌شود .

وی ادامه داد: دنیا باید از آمریکا بپرسد که از جان ملل آزاده چه می ‌خواهد، چه کسی گفته که باید کلاهک اتمی داشته باشد و دیگران نداشته باشند، آمریکا دشمن ایران اسلامی بوده و هست و خواهد بود و ایران مثل سد سکندر مقابل آمریکا ایستاد و باید بدانند هر کسی به ایران اسلامی تجاوز کند سالم بر‌نمی‌گردد .

امام جمعه یاسوج عنوان کرد: همه اقشار ملت ایران آمریکا ستیز و ظلم ستیز هستند و مقابل آمریکا سر تعظیم فرو نمی‌آورند .

حسینی بیان کرد: معامله قرن کودک ناتوانی بود که سالم به دنیا نیامد و همه عوامل و طراحان این معامله بدانند که برنامه آن‌ها به سرانجامی نمی‌رسد .

وی اضافه کرد: با داشتن این همه نیروهای مخلص هرگز در مقابل دشمن دچار لطمه و صدمه نمی‌شویم.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha