• چهارشنبه / ۱۲ تیر ۱۳۹۸ / ۱۹:۴۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-44359
  • خبرنگار : 50223

ساخت 80 واحد مسکونی روستایی از سوی تیپ ۴۸ فتح در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد

ساخت 80 واحد مسکونی روستایی از سوی تیپ ۴۸ فتح در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساخت ۷۰ واحد مسکن روستایی در مناطق محروم استان از سوی این تیپ در حال اجراست .

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد سرهنگ حسن حکمتیان چهار شنبه، 12 تیرماه در نشست با خبرنگاران، افزود: طی سیل اخیر کشور، تمام تجهیزات سبک و سنگین و مهندسی تیپ ۴۸ فتح خدمات رسانی به بخش های مختلف استانی و برون استانی را انجام داد .

وی با بیان اینکه ساخت مسکن در مناطق محروم در جریان است، اظهار کرد: ۲۱ واحد در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد و گره گشایی از محرومیت ها در فعالیت ها دیده شده است .

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد به حضور تیپ ۴۸ فتح در عملیات های مختلف دوران دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: عملیات پد خندق از ماندگارترین عملیات های این دوران برای تیپ 48 فتح است .

سرهنگ حکمتیان تصریح کرد: در سالهای مختلف نیز مقابله با گروهک های تروریستی در مناطق مرزی و مناطق هدف با اقتدار کامل فرزندان ایران اسلامی اجرایی شد و نقشه های متعدد دشمنان با شکست روبه رو شده است .

وی با بیان اینکه نوع تهدیدات دشمنان با شکست در جنگ های سخت متعدد با تکیه بر جنگ نرم نیز شکل گرفته است، ادامه داد: همچنین ایجاد جنگ های نیابتی با تکیه بر گروه های تروریستی از دیگر اقدامات دشمنان اسلام و انقلاب است .

|

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ماموریت های متعدد تیپ در مناطقی مانند شمالغرب خبر داد و عنوان کرد: مقابله با 6 گروهک در مناطق مختلف مرزی کشور و جلوگیری از عبور تروریست ها و گروه های خرابکار از مرزها در طول این سالها با تکیه بر لطف خداوند و همت فرزندان استان محقق شد .

سرهنگ حکمتیان بیان کرد: تا آخرین فشنگ از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی کشور دفاع می کنیم .

وی همچنین از خدمات رسانی به مردم مرز نشین توسط تیپ ۴۸ فتح خبر داد و اظهارکرد: ایجاد مسیر ارتباطی، تامین امنیت، توسعه ظرفیت بهداشتی و تامین جهیزیه در این مناطق اجرایی شد .

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توپوگرافی سخت مناطق هدف تاکید کرد: ارتفاع برف در برخی مناطق مرزی به ۱۲ متر می رسید و امروز تا آخرین پایگاه مرزی ما مسیر ارتباطی با ماشین آلات سنگین بازگشایی شده است .

سرهنگ حکمتیان با تاکید بر تحقق همدلی و همبستگی ملی، تصریح کرد: در جریان سیل اخیر نیز خدمات رسانی محور فعالیت ها قرار گرفت و خدمات رسانی به مردم افتخار است .

وی با بیان اینکه متناسب با هر تهدیدی ماموریت های ما تعریف می شود، ادامه داد: همه مولفه های قدرت سخت و نرم در تیپ وجود دارد .

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جان فشانی شهدا، جانبازان و ایثارگران، اضافه کرد: شهدا جلوه های جهان فانی را جدا کرده، از پوسته خودمحوری خارج شده و به خدا رسیدند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha