• سه‌شنبه / ۲۵ تیر ۱۳۹۸ / ۰۸:۴۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-44463
  • خبرنگار : 50223

رئیس ستاد اقشار بسیج کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد+عکس

رئیس ستاد اقشار بسیج کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد+عکس

رئیس ستاد اقشار بسیج کهگیلویه و بویراحمد در آئینی با حضور فرمانده سپاه فتح معرفی شد .

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد به نقل از سپاه فتح استان در آئینی با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح، سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو به عنوان رئیس ستاد اقشار بسیج در سپاه فتح معرفی شد .

حجت‌الاسلام و المسلمین سیروس حکمتی‌نیک، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با تبریک دهه کرامت گفت: حدیث سلسله الذهب در زمان‌های مختلف روایت شده و توحید و وحدانیت به خداوند دژ محکمی در روز حساب است .

وی با بیان اینکه  اعتقاد به توحید از اصول و مبانی مسلمانان است، افزود: توحید و ولایت از اعتقادات مسلمانان و شیعیان بوده و باید در راه آن گام برداشت .

سردار حمید خرم دل، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با تبریک ولادت امام رضا (ع ) و دهه کرامت گفت: سپاه از دو بخش بسیج با 22 قشر و مجموعه سپاه که وظیفه پشتیبانی را برعهده دارند، تشکیل شده است .

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال دست یابی به گلوگاه‌های کشور و براندازی انقلاب است، گفت: رهبری، ارمان و مردم از داشته‌های اصلی یک انقلاب بوده و از ابتدای انقلاب تا کنون رهبری با نشان دادن صراط مستقیم و آرمان‌های انقلاب، پرچم جمهوری اسلامی را بر افراشته نگه داشته و دشمن که همه راه‌ها و دشمنی‌هایش را آزموده این بار یکی از داشته‌های اصلی انقلاب یعنی مردم را نشانه گرفته و با تحریم، تحریک و فتنه به دنبال براندازی انقلاب است .

خرم دل بیان کرد: در سال‌های گذشته دو شبکه ماهواره‌ای وجود داشت اما الان دشمن بالغ بر 200 شبکه ماهواره‌ای بر علیه انقلاب  و مردم راه انداخته است .

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اقشار بسیج فرمانده‌ای برای هم افزایی و اتحاد مردم بوده و می‌تواند در این راستا گام بردارند تا دشمن نتواند دشمنی خود را در مقابل مردم ایجاد کند .

همچنین سرهنگ جمشید ارسلان جو، رئیس ستاد اقشار بسیج نیز در این نشست گفت: هدفم خدمت به مردم، اعتلای اهداف بسیج، ایجاد اتحاد بین اقشار مختلف و مقابله با فتنه انگیزی دشمنان انقلاب است.

|

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha