• جمعه / ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۵:۱۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: yasouj-44643
  • خبرنگار : 50223

امام جمعه موقت یاسوج:

نیروی انتظامی با تیراندازی در عروسی ها برخورد کند

نیروی انتظامی با تیراندازی در عروسی ها برخورد کند
امام جمعه موقت یاسوج گفت: نیروی انتظامی با تیراندازی در عروسی ها بخصوص در نیمه های شب برخورد کند.
به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام سید جواد خاضع ۱۱ مرداد ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج ضمن تسلیت 30 ذی‌القعده سالروز وفات امام جواد(ع) با اشاره به کمالات و فضایل آن امام همام و جلسات علمی و مناظرات آن حضرت افزود: امام جواد(ع)در توسعه اسلام از نظر علمی نقش برجسته و قابل وصفی داشت.
وی با اشاره به روز ۱۲ مرداد برابر با اول ذی‌الحجه که سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) است، اظهارکرد: این ازدواج مقدس در حفظ دین برای نسل‌های بعد مؤثر بود.
امام جمعه موقت یاسوح ضمن انتقاد از نوع برگزاری مراسم ازدواج‌ها در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: برخی ها با رسم‌های نادرست و سخت‌گیری‌های بی‌مورد باعث بالا رفتن سن ازدواج در جامعه شده‌‌اند و به همین خاطر باید ریش سفیدان و بزرگان ورود کنند و موجب ترویج ازدواج آسان شوند.
حجت الاسلام خاضع ضمن گلایه مندی از تیراندازی در مراسم ازدواج و عروسی های استان تصریح کرد: از مردم و نیروی انتظامی می خواهم تا با چنین پدیده‌ای برخورد کنند چرا که هم اقدامی خطرناک و هم در نیمه های شب موجب آزار و اذیت و سلب آسایش و آرامش مردم می شود.
وی با اشاره به تحریم محمدجواد ظریف توسط آمریکا ادامه داد: این اقدام از روی ضعف و ناتوانی دولت آمریکاست.
امام جمعه موقت شهر یاسوج از ظریف به عنوان دیپلماتی یاد کرد که به دنبال مذاکره بوده است و همیشه شعار تنش‌زدایی سر می‌داد اما او هم با بدعهدی آمریکایی‌ها مواجه شده و مشمول تحریم آن‌ها شده است.
حجت الاسلام خاضع از دیگر دلایل خشم آمریکا در زمان کنونی را مسائل مختلف از جمله ساقط کردن پهپاد این کشور عنوان و بیان کرد: مقاومت ملت در برابر زیاده‌خواهی آمریکایی‌ها و تیم ترامپ موجب خشم بیشتر آن‌ها شده است.
وی از شهید صارمی خبرنگار شهید که به دست طالبان در مزارشریف به درجه رفیع شهادت نائل آمد یاد و اضافه کرد: پیشاپیش ۱۷ مرداد و روز خبرنگار را گرامی میداریم، خبرنگاران به عنوان قشری فرهیخته و دلسوز مردم هستند.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha